• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 22:16:19 följande:
    Ordet Farsi hette Parsi från början. Läs nog allt jag skriver så lovar jag att du kommer bli rasande också. Farsi - Parsi Fars - Pars Eftersom arab---- inte har bokstaven P i alfabetet så bytte dom ut det till F. Okej? Så, nu till min fråga. Vad säger du när hunden skäller? Inte Happ- Happ det andra. Tänk noga och jag lovar att du kommer hata ett viss folkgrupp ännu mer. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Fuck! För det första så visste jag inte att barba...*harkel*..araberna hade bytt ut bokstaven och för det andra har jag aldrig tänkt på ordet pars som betyder hundskall. Betyder det att de såg parserna som hundar?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-28 22:17:35 följande:
    Eller så kan du ju fokusera på vad jag menar. Om du inte vet det så satsar jag på att hinna lära mig så många språk som möjligt. Därför är det alltid smidigare när språk liknar varandra. Som tai och lao till exempel. Eller svenska och norska.Men jag är helt medveten om att alla iranier blir totalförbannade för att de inte vill bli jämförda med de brednäsade araberna... men det var inte en allmän jämförelse jag menade utan just att det vore praktiskt om språk som talas i närheten av varandra är liknande.
    Okej, då är jag med. Tack för att du förklarade vad du menade.

Jag har studerat så många historieböcker och mamma har "tvingat" mig att läsa så många språkböcker genom åren att min frustration och hat gentemot ett viss grupp bara ökat...Grrrrrrrrrrr{#lang_emotions_yell}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-28 22:10:28 följande:
    Scrolla uppåt...
    Hur gör man det..? *gubbe-med-glasögon-på*

• Mandi74
    Velour skrev 2010-01-28 22:16:44 följande:
    Bara han inte tror att ni ska leka vattenkondomleken
    I så fall är han inte den jag hela tiden trott att han är, så då får han åka hem igen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 22:17:45 följande:
    Ja, omid betyder ju hopp. Så omidvar betyder väl hoppfull? Insha allah betyder väl om gud vill?
    Zartoshtiya hade inga Gud för att ha ett ord som insha allah.

Zartoshtiya hade läran om om den goda tanken, kommer du ihåg? Så omidvaram visst hoppfull använde dom med samma bemärkelse. Åh, krångligt det där blev.
  • Mandi74

Blablablablabla.. ni tråkar ut mig, går och duscha istället.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 22:19:47 följande:
    Fuck! För det första så visste jag inte att barba...*harkel*..araberna hade bytt ut bokstaven och för det andra har jag aldrig tänkt på ordet pars som betyder hundskall. Betyder det att de såg parserna som hundar?
    Nåt sånt, dom ville väl nedvärdera oss :(
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 22:20:55 följande:
    Okej, då är jag med. Tack för att du förklarade vad du menade.Jag har studerat så många historieböcker och mamma har "tvingat" mig att läsa så många språkböcker genom åren att min frustration och hat gentemot ett viss grupp bara ökat...Grrrrrrrrrrr Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men nu tar vi det lilla lugna här tycker jag...ja, Irans historia är tragisk och det ser vi än idag vad de ställer till med. Men inget ont som inte för något gott med sig. Det kommer att vända ska du se. Allt fler iranier vänder sig bort från den ideologi (religion) som har lett till att det ser ut så. Alltid en början
  • I Blackrose I

Scratchy- skrev till dig inlägg #7845

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 22:21:12 följande:
    I så fall är han inte den jag hela tiden trott att han är, så då får han åka hem igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nää, du får helt enkelt visa honom{#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Tråddödare forts....