Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-08 21:49:19 följande:
    Nej det är för sent redan. Haha *pekar* Mysgalen Det är 50 min till Uppsala...
    Hehe :)

Med gubben vill jag mysa, kommer jag till uppsala kan jag inte lova att det blir snälla, prydda saker gjort. {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-08 21:50:00 följande:
    Claudia Lynx - GooglaNån brutta som Roses är kär i.
    Jag är inte kär i henne dummer.

Jag vill ha bort henne från jorden. Så det så. {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-08 21:51:56 följande:
    Sover han alltid?
    Han hade hand om killarna idag när jag var hemma hos mamma så när jag kom hem var han slut. Efter maten däckade han.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-08 21:53:29 följande:
    fast det var armbågarna!!(nu blir jag ju iofs nyfiken: behöver brösten extra biljett..?)
    Hehe, det är alltid rolig och låtsas som att man inte förstår eller hur? {#lang_emotions_wink}

Nej, jag tänkte om du ville veta hur stor baken är om den behöver två sits eller inte. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 21:54:18 följande:
    IIIIngen aning vännen! Jag är alltid den sista personen som får vetskap om när och var det finns fester och är det i en annan stad så är det nästan kört.
    Jaha, då får jag väl ringa runt och se om nån vet om det ska va fest i år eller inte?

Kommer du till "eldfesten" chaharshanbesori?
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-08 21:55:38 följande:
    Stackarn.. en dag med barnen och han däckar, är han inte van vid att vara ensam med barnen?
    Jo men min lillsk*t är en livlig nyfiken sak. Gubben hade hämtat honom från dagis och sen vatt och hämtat stora sonen från skolan. På väg hem hade lillsk*t bajsat och börjat gråta, stora sonen ville ha m´cdonalds så till sist hade maken fått huvudvärk och åker till Maxi för att byta på lillen och köpa nåt till stora sonen och där går hans gräns. {#lang_emotions_smile}

Män har för lite smärttröskel vet du. Han var helt förstörd när han kom hem med killarna.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-08 21:58:02 följande:
    det där 'betala-för-2-platser'-resonemanget är ganska intressant.efter att ha suttit bredvid en stooooooooooooor man mellan Heathrow och JFK är jag böjd att anse att jo, de kan betala för det istället för att sno min plats!men hur mäter man det då? rumpcheck sådär som man kan göra med väskan?
    Vet inte om jag ska va ärlig men om jag ska svara ärlig så tycker jag också att överviktiga ska betala för två istället för att jag ska halva deras skinka i min ansikte men men det är känsliga ämne det där.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-08 22:00:19 följande:
    Vem sa nått om att mysa i Uppsala då?
    Du är dum. Varför bor du så långt bort? {#lang_emotions_yell}

En otrolig konstig fråga.

Vad har du för hårfärg/ögonfärg?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 22:04:03 följande:
    Vi ska ha egen här i stan. Min kusin är nyss hemkommen från Saudi (hon jobbade som flygvärdinna där) så vi tänkte visa hennes kille hur chaharshanbesori går till
    Määäh, ta honom till stockholm. Vilken fest ni än har i ert lilla stad kan ju knappast jämföras med Stockholm-festen.

Har bott här i snart 11år och aldrig missat den festen.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-08 22:06:22 följande:
    ja, det är ju det där. kränkande att behöva väga in sig, men å andra sidan inte schysst mot medpassagerarna... och efter den flygningen var jag så sned (efter att ha suttit på min ena skinka, den som fick plats!) att jag ändrat mig till att man bör betala för den plats man tar upp.
    Precis. Jag åkte buss ner till Kalmar en gång och bredvid mig satt en kraftig dam som var otrolig social. Varje gång hon skulle prata med mig och vände sig kände jag hur min ryggrad tog skada. Kände för varje timme som gick hur jag krympte ihop mer och mer.
Svar på tråden Tråddödare forts....