Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jo, det var dig jag menade....{#lang_emotions_flower}

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-03 18:58:08 följande:
    test: du är så smart!
    Är det ditt resultat av nåt intelligenstest, eller nåt?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-03 18:55:11 följande:
    Det är aldrig någon som säger snälla saker riktat mot mig (inte så konstigt kanske) så jag tar åt mig allt som ligger öppet...
    Jaså? Jag kan överösa dig med hur många snälla ord som helst, men risken är att du blir bortskämd
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-03 19:07:58 följande:
    Ja, men det visste vi ju redan, att du är smart alltså! Du behöver inte skylta med det heller juuuhh!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-03 19:10:52 följande:
    allvarligt talat gör jag sällan intelligenstest, har fel sorts intelligens för det.
    Du menar att du har en större dos av sorts intelligens istället
    Analysera mera!
  • Velour

*Större dos av rätt sorts intelligens..

Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-03 19:13:46 följande:
    Nämenprecis, jag skyltar till exempel inte med mina 164 i iq. Ser ingen anledning till att folk skulle vara intresserade av att veta att det är just 164 jag har i iq. I och för sig är 164 ganska högt så därför skulle man ju rent hypotetiskt kunna skryta med att ha 164 i iq, men 164 är ju inte heller högst, eftersom man kan få högre än 164 trots att det inte är så troligt att ha högre än 164. I alla fall så tänker jag inte berätta att jag har just 164 för jag antar att ingen är intresserad av att jag har 164 eller kan uttolka vad det innebär att ha 164, så jag håller mina 164 för mig själv...
    Nu vet vi att du inte har 164 i IQ!
    Analysera mera!
  • Velour

Scratchy, helt plötsligt undrar jag vad din trådvän Confli kan ha i IQ...Det var längesen man såg honom förresten!

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-03 19:22:25 följande:
    Velour, när jag försöker citera dig kan kag inte posta! nu hatar FL mig igen!
    Vad knas, men jag vet vad du menar. I såna lägen stänger jag fönstret helt, sen öppnar jag nytt fönster och loggar in på nytt. Brukar funka
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-03 19:22:38 följande:
    Jag tror hans iq ligger på typ 60. Som en schäferhund ungefär...
    Oj, stackare! Äh, så länge han är snäll och gullig, så spelar det inte större roll
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....