Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-02 19:20:13 följande:
    Jag dricker inte te, men om jag pratar om det så säger jag te och skriver te. Om någon skriver the så uttalar jag de demonstrativt som den engelska bestämda
    Jag med.
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-02 19:24:47 följande:
    Jag testade de flesta hål jag kunde hitta, men ingen kräkning...
    Du gjorde det på fel sätt...
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 19:25:19 följande:
    OM "olyckan" (eller lyckan?) att man skiljer sig så är det nog bra att föra dagbok från början och även spara sms och alla papper som skrivs. Då behåller man större självkänsla när man kan luta sig mot fakta.
    Just DET DÄR har jag funderat på mååånga gånger varför jag aldrig gjorde.
    Analysera mera!
  • Velour

Grattis Fiona till numret!

Nu mina trådisar, är det dags för mig att sticka hem till kompisen och titta på skräckisar hela kvällen. Be för mig

Tråd-/nörd-/fjantkramar (och eventuellt alla andra kramar som finns).

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 19:51:00 följande:
    Te: På mitt jobb har det blivit väldigt poppis med te eftersom alla verkar ha uppfuckad magar av stress och jag vet inte vad....  Där är det väääääldigt viktigt vad man säger för något för om jag säger fel ser de myyycket frågande ut och undrar varför jag skulle vilja ha mjölk i chaaiiiiithét det fiiins ju redan... (obs detta är ett exempel) så på ren trots låtsas jag vara heeeelt okunnig och anspelar på att det smakar så konstigt när jag kokar te i kaffebryggaren.... De tror på allvar att jag är ett pucko! Hår: byter frilla, färg och form (från spikrakt till afrokrull) som andra köper ny tröja så det är möjligt att jag blonderade det för min skull men inte för att behaga honom!
    Äsch, orka hålla reda på allt...Kumbaya baby!
    Analysera mera!
  • Velour

Innan jag lägger mig: Jag kan verkligen inte fatta vad för läskigt ni såg i Rec{#lang_emotions_undecided} Sämre B-zombiefilm får man leta efter.

Analysera mera!
  • Velour

Nej, inte sämre eftersom vissa effekter faktiskt var hyfsade, men tråkigare "skräckis" än Rec hittar man nog inte...

Analysera mera!
  • Velour

Så ni trakasserar andra trådar i jakten på nummet?

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-03 12:26:35 följande:
    Nr här räknas inte.... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Menar du att du har tröttnar på nummerjakt i den här tråden?
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....