Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-02 18:53:13 följande:
    Vad var intressant? Att jag skiljer på det eller är lite petig? Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Både och.

Jag säger te rakt av till allllla sorters teer. Sen kanske jag bara tillägger vilken smak det har för att bli mer specifik.

Samma sak när jag pratar persiska, säger chai till alla sorter.

Det är kanske så för att jag inte är så kunnig i vad det finns för sorter, så jag underlättar för mig själv. Är ingen tedrickare heller
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-02 18:50:15 följande:
    hmm.nåja, Maken lär aldrig bli miljonär så jag slipper!
    Vilken tur du har!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 18:51:57 följande:
    Aldrig i livet! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 18:58:46 följande:
    O ännu en...men för att inte tråka ut alla fullständigt så slutar jag här... I´m the one and only....of my kind...
    Vad himla söt den var, sittande sådär
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 19:02:10 följande:
    Mitt problem är att jag blev petig när jag började inom restaurang. Det finns gott om folk som beställer cafe au lait och när man då serverar kaffe med varm mjölk så säger dom att de inte var det de beställde, de vill ha sån där kaffe i glas. Latte? frågar jag då, det görs på espresso, du beställde en kaffe med mjölk på franska.... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Bra att veta! Då vet jag vem jag ska vända mig till om jag får problem med vad saker och ting heter
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 19:03:06 följande:
    Inte JAG i alla fall....Har mörkbrunt hår...el råttfärgat som jag brukar kalla det...-Är så tråkig så jag färgar det inte ens... I´m the one and only....of my kind...
    Det är fint
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 19:04:13 följande:
    "Ser ut som en kvast i huvudet"... Men vad bra! Det FINNS sunda kvinnor kvar i världen
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-02 19:07:14 följande:
    Öh, nej?
    That's the spirit!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-02 19:08:55 följande:
    iaf här i tråden -men så trodde du väl inte annat heller?
    Varför tror du att jag håller mig kvar här?
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 19:09:46 följande:
    Gör hon säkert.... "=med vet ej" Men..hon har en blogg....Lite småkul o kolla i ibland...tycker jag..men så är jag ju ganska partisk...humlebiet.blogspot.com/ I´m the one and only....of my kind...
    Vilken talang Väldigt fint!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....