Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nähäpp, nu är det läxor som gäller. *blä*

• Velour
    Midka skrev 2009-12-26 18:01:49 följande:
    Aha!! Då har jag inte missat så mycket!J hjärtar A:Var det inte du som så snäällt beskrev att det måste vara en administratör som går in och scannar alla trådar för att ha koll på 3 månaders gränsen...?Är du en sån administratör...??? Tråden dog ju med dig....
    Jag som trodde att de hade ett system där trådar stängdes automatiskt efter en viss tid.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-26 20:13:48 följande:
    Sitter du och pluggar På självaste annandag jul!Själv har jag blivit förkyld IGEN, men denna gången på riktigt tyvärr. Helt tjock i huvudet.
    Ja, tyvärr Jag har skjutit upp på det under en veckas tid. Egentligen ska jag bara skriva två sidor, men det är förjäkla tråkigt. Ska vara klar tills måndag.

Men fy! Förkyld...Hoppas du kryar på dig så fort som möjligt.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-26 20:23:40 följande:
    Uppskjutna läxor är ju inte bra, jag ska läsa lite på månd/tisd tänkte jag.Jo tack, ligger på soffan och snyter mig och kollar på Simpsons.Loggar in lite senare igen skulle jag tro!
    Nä, det är ju faktiskt inte bra att samla allting till sista sekunden. Det är något jag har svårt att lära mig att undvika.

Simpsons? Ja, det är ju faktiskt en rolig serie att titta på när man är sjuk.

Men jag trodde att du var klar med din kurs. När blir du klar då?

Ses ikväll då!
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 20:28:28 följande:

Jag vet, det är därför jag undviker dom! ;P
    Åh, vad jag önskar att jag hade kunnat göra detsamma. Men tyvärr hänger en stor del av grupparbetet på det jag skriver nu.

Hur går det för dig?
  • Velour

Ser en liten (STOR) ljuspunkt i min tillvaro. Jag har under den senaste månaden gått ner ca. två kilo. Från 61,5 till 59,8 som jag vägde imorse Alltså har jag sedan april i år gått ner ca. 12 kg!!

Känner mig mäkta stolt!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 20:48:33 följande:
    Nej, knappast Jag hade bara en teori, det är inte säkert att det går till så, men eftersom trådar sällan stänger efter exakt på minuten tre månader efter start så måste det vara ett manuellt arbete, eller hur?
    Låter logiskt.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 20:49:11 följande:
    Oj, duktigt!
    Tack, O du Store Tråddödare
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 20:53:11 följande:

Det förstår jag! Grattis! :)För mig går det sådär. Varit lite mycket jobb och studier samtidigt.....
    Med graviditet och allt ovanpå allting. Hur mår du nu? Hur länge har du kvar tills det är dags att klämma fram lillen?
Svar på tråden Tråddödare forts....