Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-26 23:19:09 följande:
    Alltid kul med andras fördommar!!!!!
    Meh, jag menade feedback från din man!
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 23:20:36 följande:
    Som man tror jag inte att han tvekade utan jag tror att han trodde att han blev utsatt för ett test och undrade om det fanns ett rätt svar. Alltså att han trodde att det var en fråga i kategorin:"Ser jag tjock ut i det här?""Börjar jag bli lik min mamma?""Om jag vill förstora brösten, kan du betala då?"Det är frågor som fungerar som rävsaxar och ett felaktigt svar kan förstöra ganska mycket för ganska lång tid framöver. Det var därför han tvekade.
    Fast det är lite det som är ett stort problem, iaf för mig. Jag vill inte bli dragen över samma kam som de kvinnor som vill bli ljugna för. Om jag frågar t.ex. om jag ser tjock ut i något klädesplagg så frågar jag för att jag verkligen vill veta, inte för att höra det jag vill höra för att må bra
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 23:21:44 följande:
    Man skulle lukta på dem, inte smaka på dem...
    Hahah, ja, men vad ska man säga då? Kan man inte ha olika _smaker_ även när det gäller _lukter_?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:22:04 följande:
    Näe..brukar inte vara så mycket helger...men nu i dec så har det blivit tre söndagar med denna...sedan är det den 3e januari med.... mycket som skall packas...Det går ju bort en del dagar pga ledigheten....
    Lägg i några glasbitar så ska du se att det blir lite lugnare tempo ett tag
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 23:24:24 följande:
    Jag bara bichtar dig!!!! sorry....
    För trög för att fatta. Men fortsätt. Du får bli min bitch-guru! I'm all yours!
  • Velour

Snart kikar nog Qwerty in lite snabbt med kommentaren: "Helvete vad ni skriver!"

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:28:26 följande:
    Skojar du..?!? Har väl aldrig fått hålla så högt tempo som när glasskandalen gjorde att vi var tvugna att dra tillbaka massa produkter..!.Det var ju bara att köra nonstop för att få ut nya "säkra" produkter... "flämt"
    Jaså, det blev tvärtom. Ok, låtsas att du är kissnödig med jämna mellanrum och gå in till toan och ta en tupplur
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 23:28:38 följande:
    Jag håller med. Jag frågar aldrig medvetet för att sätta min man/kompis i en rävsax och det är något man får jobba med för att få förtroende. Vi kvinnor verkar vara riktiga monster om man utgår från vissa källor, å andra sidan är killar inte vatten värda enligt vissa trådar eller så jag vet inte...Kanske är det som ordspråket säger: som man frågar får man svar.....
    Det skålar vi för!
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 23:31:20 följande:
    Shit! Du är varje mans dröm! Ge dig ut i tros-tråden och ragga! (Eller ragga någon annanstans.)
    Hoppsan! Kan tänka mig att män vill slippa sånt här tjafs och dramatik.

Förresten tror jag inte på raggning heller Det ska vara ÄKTA VARA!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:34:23 följande:
    "Vart träffades ni någonstans då..?""Åh..det var sååå romantiskt, vi fann varandra i en sniffa i trosortråd"(här får ni föreställa er en smilys med förvriden "kräks"-mun)
    Eller hur! *ryyys*
Svar på tråden Tråddödare forts....