Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-26 23:38:36 följande:
    Nu ska jag titta på slutet på Gladiatorn. Det är något att dregla över (jämfört med några gamla trosor.... ).Go natt på er och trådkram!!!!!!!!!!!!!
    Men den tog väl slut för över 20 min sen?
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 23:37:32 följande:
    Nummer?
    Grattis
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 23:43:10 följande:
    Nej.... på 3an slutar det 00.35Ses imorgon!!!!
    OK, ha det så mysigt!

Kram och godnatt
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:44:35 följande:
    Ok..nu har jag bestämt mig för att åtminstone gå o duscha...sen så kanske jag slänger mig i säng några minuter innan det är dags att gå upp igen...så:God natt på er..! O grattis till alla som tar några "nummer" i kväll..vare sig det är IRL eller här på FL.. Själv är jag så långt ifrån ett nummer man kan komma... ..så jag nöjer mig med att läsa en bok om häxor o demoner i stället "passar mig"

Bra idé, är allt jag kan säga.
  • Velour

Kram och godnatt, min lilla drakmonster

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:49:16 följande:
    Att duscha...? Luktar jag illa..?!? Jag som duscha i morse... He he he...jag älskar att missförstå saker o ting.... Loggar ut nu
  • Velour

Jag har lärt mig ett nytt ord om mig själv som jag kan lägga till min lista: asylmissbrukare

Så hur ser min lista ut nu?

1) Svartskalle
    2)Blatte
    3)Terrorist
    4)Taliban
    5)Invaderare
    6)Kulturberikare
    7)Pack
    8)Parasit
    9)Inkräktare
    10)Analfabet
    11)Asylmissbrukare

Jag har glömt några. Skulle vara bra att få hjälp med att fylla på listan

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 23:57:17 följande:
    Håller med, hade problem med båda men föredrar smärtan framför illamåendet. Jag är ju fortfarande inte bra i höfterna/ryggen och min son är snart två år så jag vet inte om jag vågar fler barn heller, det får nog vänta ett år eller tre till
    Ajaj!

Hur är det annars? Har du haft en bra dag?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-27 00:05:10 följande:
    Japp, förutom ischiasen som störde mitt bio/restaurangbesök något så har jag haft en bra dag. Fick äntligen sova ut och gick inte upp förrän vid lunch Men måste nog lägga mig snart eftersom det är min tur att gå upp när lilleman kallar kl 07 imorgon bitti.Hoppas solen skiner här imorgon, för nu har all snön regnat bort. Så jag kan gå ut och leka med min snörädde son Själv då? Haft en bra dag?
    Oj, har du ischias? Jag vet hur det känns Så jag förstår hur den störde dig. Men skönt att du fick vila så mycket

Kör ni med sovmorgon varannan gång?

Hahah, är Loppan rädd för snö? Lilla gubben! Själv har jag haft en OK dag. Ingen hålligång. Imorgon dock, ska vi få gäster så det lär bli hålligång!
  • Velour
    Vadådå? Ingår det inte i din förföringritual?
    Nu börjar den där elakheten titta fram. Och jag som trodde att det fanns hopp för dig. Ack så fel jag hade
Svar på tråden Tråddödare forts....