• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Får jag gnälla lite mitt i er trevliga samtal? Nej? Men lite då? Ok, tack!

Jag förstår mig inte på dagens hiphop-/R&B-generation! Vad sjutton är det för folk egentligen? Allt jag ser är en massa attityd á la "jag bryr mig inte" eller "dra åt helvete" eller "yo mama" och sånt skit. Och vad är det med just hiphop och R&B? Alla ungdomar klär sig likadant och lyssnar på samma musik inom just dessa genre verkar det som. Skitdålig musik!

Alla ungdomskillar verkar vara en blandning av Tony Montana (även om jag älskar Pacino) och nån sliskig hiphopare. Och ungdomstjejerna ser ut som 30-åringar. De klär sig för lite och för utmanande (jag veeet, det är subjektivt) och verkar vilja vara som en blandning av Paris Hilton och Lindsey Lohan eller nåt.

Men mest av allt avskyr jag attityden de har gentemot allt och alla.

Det kanske var så under min ungdomstid också, jag vet inte jag, men jag ogillar starkt det jag ser idag{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}

• Velour

Förresten, tack för ordet. Nu ska jag gå och äta kakor med mjölk.

• Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-03 16:32:41 följande:
    Trodde det var tvärrtom, att man fick huvudvärk om man inte drack kaffe.. men vad vet jag, dricker inte kaffe.
    Både och. Tyvärr. {#lang_emotions_coffee}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 16:38:02 följande:
    Får jag gnälla lite mitt i er trevliga samtal? Nej? Men lite då? Ok, tack! Jag förstår mig inte på dagens hiphop-/R&B-generation! Vad sjutton är det för folk egentligen? Allt jag ser är en massa attityd á la "jag bryr mig inte" eller "dra åt helvete" eller "yo mama" och sånt skit. Och vad är det med just hiphop och R&B? Alla ungdomar klär sig likadant och lyssnar på samma musik inom just dessa genre verkar det som. Skitdålig musik! Alla ungdomskillar verkar vara en blandning av Tony Montana (även om jag älskar Pacino) och nån sliskig hiphopare. Och ungdomstjejerna ser ut som 30-åringar. De klär sig för lite och för utmanande (jag veeet, det är subjektivt) och verkar vilja vara som en blandning av Paris Hilton och Lindsey Lohan eller nåt.Men mest av allt avskyr jag attityden de har gentemot allt och alla. Det kanske var så under min ungdomstid också, jag vet inte jag, men jag ogillar starkt det jag ser idag
    Stackars Vellan börjar bli gammal
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-03 16:38:02 följande:
    Får jag gnälla lite mitt i er trevliga samtal? Nej? Men lite då? Ok, tack! Jag förstår mig inte på dagens hiphop-/R&B-generation! Vad sjutton är det för folk egentligen? Allt jag ser är en massa attityd á la "jag bryr mig inte" eller "dra åt helvete" eller "yo mama" och sånt skit. Och vad är det med just hiphop och R&B? Alla ungdomar klär sig likadant och lyssnar på samma musik inom just dessa genre verkar det som. Skitdålig musik! Alla ungdomskillar verkar vara en blandning av Tony Montana (även om jag älskar Pacino) och nån sliskig hiphopare. Och ungdomstjejerna ser ut som 30-åringar. De klär sig för lite och för utmanande (jag veeet, det är subjektivt) och verkar vilja vara som en blandning av Paris Hilton och Lindsey Lohan eller nåt.Men mest av allt avskyr jag attityden de har gentemot allt och alla. Det kanske var så under min ungdomstid också, jag vet inte jag, men jag ogillar starkt det jag ser idag
    Vilken musik de lyssnar på skiter jag i, hur de klär sig skiter jag oxå.. men oavsett vilken samhällsgrupp man än tillhör så ska man fan kunna bete sig, där håller jag med dig.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Dax att laga mat, ska på möte ikväll så jag lär väl missa min 9444.. Men grattis till den som får den.

• Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-02-03 16:50:57 följande:
    Dax att laga mat, ska på möte ikväll så jag lär väl missa min 9444.. Men grattis till den som får den.
    Nej.. jag är inte bitter. {#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-03 16:42:33 följande:
    Stackars Vellan börjar bli gammal Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ja, jag växte upp för fort
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-03 16:49:56 följande:
    Vilken musik de lyssnar på skiter jag i, hur de klär sig skiter jag oxå.. men oavsett vilken samhällsgrupp man än tillhör så ska man fan kunna bete sig, där håller jag med dig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ooh, jag klarar bara inte av musiken. Den är överallt! På TV, på radio, i varje hushållsstereo, på varenda fest, krog, butik, ringsignal...överallt. Men just det utbredda hiphop/R&Bbeteendet är det jag ser jag överallt också. (jag Facebookar för mycket)

Jag undrar om mina föräldrar tyckte samma sak om min generation{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....