• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-03 19:16:14 följande:
    Något särskilt som hänt?Förlåt Mandi om jag tog ditt nr? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Njae, ibland känner jag att det blir för mycket på en gång och att jag inte hinner med.

Men, du loggade ju ut!
  • Velour

Lillkillen har "lärt" sig att använda ordet ärenden:

-Du kommer inte att göra några ärenden mot mig, mamma.

Ärenden MOT mig

• Isnogood
    Velour skrev 2010-02-03 19:11:04 följande:
    Vilket slavgöra! Det lät inget vidare, men nu kan du ju åtminstone ta det lite lugnt.
    Njae..nu ska jag ut o hämta ved o skotta resten av gårdens vägar...(blähä..)

O hänga tvätt om jag orkar skotta ända ner dit...ska prioritera byggnaderna som jag måste nå för hästarnas skull.

Blä

Tycker om snö, det gör jag...tycker det är vackert.
    -Men inte när det är snöstorm...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-03 19:34:48 följande:
    Njae..nu ska jag ut o hämta ved o skotta resten av gårdens vägar...(blähä..)O hänga tvätt om jag orkar skotta ända ner dit...ska prioritera byggnaderna som jag måste nå för hästarnas skull.BläTycker om snö, det gör jag...tycker det är vackert.-Men inte när det är snöstorm... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Jag förstår det. Blir det då avkoppling runt nio-tiotiden?
  • I Blackrose I

Hej aziz ;)

Får jag en puss?

Får huvudvärk av árár. Nu fattar jag kopplingen mellan khar och árárfolket.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-03 20:07:03 följande:
    Hej aziz ;)Får jag en puss? Får huvudvärk av árár. Nu fattar jag kopplingen mellan khar och árárfolket. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    En puss från mig till dig!{#lang_emotions_kiss}

Jag tyckte att det var så dumt sagt av honom det där med att ha dålig argumentation för att man är envis. Så alla som brinner för en sak och argumenterar för den, har per automatik dåliga argument? Jamen dåså! Då kan han ju lägga ner direkt, eller hur? Såsom han försvarar sin sida måste ju tyda på att han jämt har dåliga argument (vilket han iofs har eftersom hans källor är rena lögner)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-03 20:13:26 följande:
    En puss från mig till dig!Jag tyckte att det var så dumt sagt av honom det där med att ha dålig argumentation för att man är envis. Så alla som brinner för en sak och argumenterar för den, har per automatik dåliga argument? Jamen dåså! Då kan han ju lägga ner direkt, eller hur? Såsom han försvarar sin sida måste ju tyda på att han jämt har dåliga argument (vilket han iofs har eftersom hans källor är rena lögner)
    Äh, låt han dra sina koranverser. :)

Jag har så många hemsidor där det står att árár-folket förstörde iranska språket.

Att han fortfarande skriver att firdaws inte är samma sak som pardis. Suck, idiotförklarar sig utan min hjälp ;)
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:21:20 följande:
    Njae, ibland känner jag att det blir för mycket på en gång och att jag inte hinner med. Men, du loggade ju ut!
    Velour skrev 2010-02-03 19:17:14 följande:
    Du får en drink mot värken
    Tack, jag tog en egen drink av Treo också Nu har jag ätit och ska dega i soffan framför Glee, är så fast i denna härliga serie
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:21:20 följande:
    Njae, ibland känner jag att det blir för mycket på en gång och att jag inte hinner med. Men, du loggade ju ut!
    Och kraaaaaam på dig skulle jag ju skriva! {#lang_emotions_heart}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-03 20:19:08 följande:
    Äh, låt han dra sina koranverser. :)Jag har så många hemsidor där det står att árár-folket förstörde iranska språket. Att han fortfarande skriver att firdaws inte är samma sak som pardis. Suck, idiotförklarar sig utan min hjälp ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    En annan grej. De allra flesta språk i världen har förändrats och modifierats. Tyder språkförändringar bara på att ursprungsspråket är svagt och fattigt eller tyder på att ett språk utvecklas i takt med andra utvecklingar i samhället?

För om vi ser hur det ser ut i Saudi idag. Hur långt har de kommit vad gäller civiliserat beteende och utveckling (nu menar jag inte tekniskt)? Nog därför som de har haft lätt att även konservera sitt språk
Svar på tråden Tråddödare forts....