• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-03 13:49:55 följande:
    Först ligger Uddevalla i Nordpolen, och nu bor vi i Sibirien... Nu börjar jag starkt tvivla på dina geografiska kunskaper
    Nordpolen, Sibirien....same same
  • Velour

Så såg jag filmen om Anne Frank idag. Blev riktigt riktigt deprimerad, men den filmen är ett måste. Jag är väl bland de sista som har sett den, men som man säger: bättre sent än aldrig.

• Velour

Tydligen har det blivit töväder någonstans i Kanada och man måste köra dit snö(tror det var i nån skidbacke eller nåt). Ja, jag har ju snö precis utanför så det räcker och lite till...

• Isnogood

2 timmar tog det mig bara att kunna få in bilen hemma på parkeringen...
    Snöstorm...
    -I morse såg man inte ens vägen här utanför...som tur är så vet jag hur den går, så det fungerade i alla fall...men ännu värre blev det när jag skulle ut på andra vägen...
    -Öppet landskap, ena sidan av vägen bestod av 1.5 meter djup snö...den andra 1 metre djup snö...

Var bara att backa så långt jag kunde o sedan hålla håååårt i ratten o gasa upp i hastighet...strax över 70 km/h o jag lyckades ta mig igenom...men var nere i 30 km/h när jag kom igenom...phu, bättre blev det när jag kom in till stan (läs hålan...)

Ja, hemma efter jobbet...hade en meter snövall i vägen för att kunna komma in på parkeringen...men 2 timmar snöskottning gör parkeringen körvänlig o bilen e på plats, så nu kan jag sitta lugnt till i morgon bitti o titta på när stormvindarna täcker allt med snödrivor igen....

Jippi-not

Hej alla föresten

Kramar

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Jagbyttenick

Ååååååååååååååååååååååååååå, nu kom mensen och värken med den.......

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 17:28:08 följande:
    Så såg jag filmen om Anne Frank idag. Blev riktigt riktigt deprimerad, men den filmen är ett måste. Jag är väl bland de sista som har sett den, men som man säger: bättre sent än aldrig.
    Jag har inte sett den, men dokumentärer har jag sett som handlat om henne.
  • Jagbyttenick

Isse: Du kan få vara med i Snöhatarklubben

• Polly S

skit, vad jag är på dåligt humör! skitdag! {#lang_emotions_demon}
    och jag kan inte ens skylla på snön eller mens!
    blä.

ni då, förutom mens/snö/dålig musik?

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-03 19:03:58 följande:
    skit, vad jag är på dåligt humör! skitdag! och jag kan inte ens skylla på snön eller mens! blä. ni då, förutom mens/snö/dålig musik?
    Tyvärr, inget upplyftande här, förutom utsikterna till choklad efter maten ikväll
    Vad är det som hänt hos dig då?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-03 18:46:33 följande:
    2 timmar tog det mig bara att kunna få in bilen hemma på parkeringen...Snöstorm...-I morse såg man inte ens vägen här utanför...som tur är så vet jag hur den går, så det fungerade i alla fall...men ännu värre blev det när jag skulle ut på andra vägen...-Öppet landskap, ena sidan av vägen bestod av 1.5 meter djup snö...den andra 1 metre djup snö...Var bara att backa så långt jag kunde o sedan hålla håååårt i ratten o gasa upp i hastighet...strax över 70 km/h o jag lyckades ta mig igenom...men var nere i 30 km/h när jag kom igenom...phu, bättre blev det när jag kom in till stan (läs hålan...)Ja, hemma efter jobbet...hade en meter snövall i vägen för att kunna komma in på parkeringen...men 2 timmar snöskottning gör parkeringen körvänlig o bilen e på plats, så nu kan jag sitta lugnt till i morgon bitti o titta på när stormvindarna täcker allt med snödrivor igen....Jippi-not__________________________________________________ _______________Hej alla föresten Kramar Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vilket slavgöra! Det lät inget vidare, men nu kan du ju åtminstone ta det lite lugnt.
Svar på tråden Tråddödare forts....