• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-06 21:24:59 följande:
    Eeeeh...ja...läskigt... Men kom igen, har du frågat nån om hur jag ser ut eller råkat läsa nånstans där jag beskriver mig?
    Nej, lovar på heder och samvete.

Seriös, jag drömde om "dig" igår kväll.

Drömde om vår framtida träff/dejt. Och så som jag skrev innan såg du ut i min dröm.

Det där lät ännu mera lebbig.

Tror jag ska hålla min käft nu.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:25:37 följande:
    Öhhh...........hmmmmmm.....hmmmmmm?.........öhhhhh hh.......pizza gott. Mycket gott......hmmmmmmmmmmm....vad?.......Cola vore gott.........* Springer och tar ett bloss *  Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men ens stjärntecken är väl inget att hålla hemligt? Var det fel gissat?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:21:36 följande:
    Det är du själv som bidrar till ditt rykte! Så du åt pizza, luktade det sådär äckligt unken ost och gammal skinka? (såsom du beskrev pizza sist)
    Nejdå, jag försökte ju få DIG att associera pizza på det sättet.

Eftersom du minns det, så kanske du kände liiite av den smaken?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:27:34 följande:
    Nej, lovar på heder och samvete.Seriös, jag drömde om "dig" igår kväll.Drömde om vår framtida träff/dejt. Och så som jag skrev innan såg du ut i min dröm.Det där lät ännu mera lebbig. Tror jag ska hålla min käft nu. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad gjorde vi på vår träff? Säg att vi åt på Little Persia, snälla snälla!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-06 21:24:13 följande:
    Förnuftigt. Dumt att bära på en massa inneboende ilska. Ut med det bara!Jag surar och säger dumma saker ett tag men sen går det över, brukar vara rätt så behärskad som tur är. Den som är starkast måste också vara snäll som man säger!
    Fast mina kompisar tycker jag är knäpp.

Jag kan bli arg på dom, skrika och gapa sen kan jag ringa efter en halvtimme och fråga om vi ska göra nån i slutet av veckan. För det mesta brukar dom lägga på luren för dom tycker dom har rätt att vara arga på mig i nån dag eftersom jag har skrikit och gapat.

Jag vet inte om jag är knäpp eller om dom är knäppa. hmmm...*Ger mig själv en kram*
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:27:34 följande:
    Nej, lovar på heder och samvete. Seriös, jag drömde om "dig" igår kväll. Drömde om vår framtida träff/dejt. Och så som jag skrev innan såg du ut i min dröm. Det där lät ännu mera lebbig. Tror jag ska hålla min käft nu.
    Oj, ska ni på dejt?

Nice!

Glöm inte ta lite bilder som ni kan lägga upp här sen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:28:32 följande:
    Nejdå, jag försökte ju få DIG att associera pizza på det sättet. Eftersom du minns det, så kanske du kände liiite av den smaken?
    Fast jag missbrukar inte snabbmat, så jag har rätt att unna mig lite dålig mat då och då. Det är min rättighet god damn it, min rättighet!!!

Nej jag kände smaken av väldigt goda ingredienser. Åt en kycklingpizza för första gången igår. Vilken pizza åt du idag?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-06 21:28:49 följande:
    Vad gjorde vi på vår träff? Säg att vi åt på Little Persia, snälla snälla!
    Nej, Bamboo för att vara korrekt.

Sen har jag en favorit cafeteria i gamla stan som ser ut som en grotta, där var vi efteråt.

Little persia har inte öppet lördag/söndag tyvärr. Då är det kvällsdisko.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:30:09 följande:
    Fast mina kompisar tycker jag är knäpp. Jag kan bli arg på dom, skrika och gapa sen kan jag ringa efter en halvtimme och fråga om vi ska göra nån i slutet av veckan. För det mesta brukar dom lägga på luren för dom tycker dom har rätt att vara arga på mig i nån dag eftersom jag har skrikit och gapat.Jag vet inte om jag är knäpp eller om dom är knäppa. hmmm...*Ger mig själv en kram* Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, jag skulle också bli arg och förvirrad om någon gjorde så mot mig Ber du om ursäkt?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:30:09 följande:
    Fast mina kompisar tycker jag är knäpp. Jag kan bli arg på dom, skrika och gapa sen kan jag ringa efter en halvtimme och fråga om vi ska göra nån i slutet av veckan. För det mesta brukar dom lägga på luren för dom tycker dom har rätt att vara arga på mig i nån dag eftersom jag har skrikit och gapat. Jag vet inte om jag är knäpp eller om dom är knäppa. hmmm...*Ger mig själv en kram*
    Anger management?

Du kan få en enarmskram av mig

Velour blir lite avis när jag delar ut fasta varma helkroppskramar.
Svar på tråden Tråddödare forts....