• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 21:47:14 följande:
    Hej tråden, nu är jag hemma efter en härlig dag! Ska kolla film och mysa lite med mannen, så jag får vänta lite med att läsa ikapp.Hoppas ni har haft en bra dag, ni har skrivit en massa iallafall Kommer in och kniper 10 000 sen Puss och kram! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Heeeeeeeeeeeeej tjejen! Kul att se dig igen. Hoppas du får trevligt ikväll. Kram!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:49:09 följande:
    Så här menar du?   Men jag är lojal, omtänksam, snäll, god lyssnare, kramig, "mysbar", rolig och otrolig envis om jag får beskriva mig själv förutom det där du skrev. Tyvärr måste jag lämna er guys. Gubben har kommit hem så nu blir det kebabpizza med vitlökssås och cola. Ja, jag försöker ge sedek hjärtinfarkt. :pUL/blog_images/9/12_skrik.jpg" alt="" /> Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Bra, bra, bra, bra, bra, bra, bra och oj ! Jag är också väldigt envis

Mmmmm...vad gott! Ha det så trevligt!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 21:47:14 följande:
    Hej tråden, nu är jag hemma efter en härlig dag! Ska kolla film och mysa lite med mannen, så jag får vänta lite med att läsa ikapp. Hoppas ni har haft en bra dag, ni har skrivit en massa iallafall Kommer in och kniper 10 000 sen Puss och kram!
    Mysa med mannen{#lang_emotions_innocent}

Är det så det heter hemma hos er? Ska du ta 10 000 får det bli en snabbis, eller ett snabbmys som ni kanske säger
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-06 21:45:24 följande:
    Nej, än så länge har du inte exploderat härinne och jag hoppas att det aldrig någonsin sker Då skulle nog min dator få kortslutning eller nåt.Men du har inte svarat på vilken sorts mat de har på Bamboo, eller har du det?
    Men det känns fortfarande jätekonstig att du gissade väduren. Otrolig konstig. Och när gissade du det?

Dom har thailändsk, japansk och mongolisk.

Lördag/söndag kan man köpa alla 3 buffeerna för 150kr.

Deras suchi är underbar god.

Här får du lite info om Bamboo.

http://info.aos.se/E/V/STOSE/0000/15/78/
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:43:36 följande:
    Vad jag drömde om efter velour intresserar nog inte dig :p Alltså jag lovar om Golzar står framför nån vacker dag kommer jag äta upp honom. Fuck så snygg människan är. Mums, mums, mums, mums ;) Velour: Men jag har väl inte exploderat nåt hemsk här inne eller har jag? * tittar snällt med mina söta, bruna hundögon *
    Meh, du kan väl hitta på lite.

*besviken*
  • I Blackrose I
    Den skulle komma efter miranda-nallen och bägge två skulle beskriva mig i två bilder ;)

Nej, måste gå nu. Gubbem skriker.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:40:16 följande:
    Åh, är det verkligen nyttigare? Så bra, för jag älskar just dessa pizzor. Men oj! Kan jag anlita dig som min personlige dietist eller? Med dig som rådgivare skulle jag nog nå min idealvikt lätt som en plätt!
    Ja det är nyttigare än slafspizza från pizzerian.

Jovisst! Personlig dietist, livscoach och företagsrådgivare - det är vad jag ska bli när jag blir stor. Jag kan öva på er i tråden så länge.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:53:49 följande:
    Men det känns fortfarande jätekonstig att du gissade väduren. Otrolig konstig. Och när gissade du det? Dom har thailändsk, japansk och mongolisk. Lördag/söndag kan man köpa alla 3 buffeerna för 150kr. Deras suchi är underbar god. Här får du lite info om Bamboo. info.aos.se/E/V/STOSE/0000/15/78/ Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tycker du det? Att det var konstigt? Jag gissade det innan jag frågade dig om jag fick gissa.

Ska kolla in Bamboo sen..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:55:33 följande:
    Den skulle komma efter miranda-nallen och bägge två skulle beskriva mig i två bilder ;)Nej, måste gå nu. Gubbem skriker. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Shit vad läskig!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-06 21:54:46 följande:
    Meh, du kan väl hitta på lite.*besviken*
    Hehe, ska skriva en sak sen loggar ut.

När jag var 13 så ville min bästis att vi skulle kyssa varandra och se hur det kändes. Jag bara okej :) Vi bara nuddade varandra vid läppen sen stod vi framför diskbänken och tvättade munnen i flera minuter ;)

Vi är fortfarande kompisar och jag brukar ibland få henne att se ut som en tomat genom att berätta historen framför hennes man :p
Svar på tråden Tråddödare forts....