• Anonym (flata)

Glad att vara lesbisk

Jag är så glad att jag är lesbisk. Det är så himla mycket lättare att ha sunda relationer med tjejer. Tjejer är så mycket mysigare och härligare och snyggare än killar. Killar är så ofta självgoda idioter och jag är så himla tacksam att jag slipper befatta mig med dem på ett romantiskt plan.

Alla som skriver och oroar sig över om de kanske är lite bi eller om de är kära i en annan tjej. Ni måste ta chansen om ni har den! Ni kommer bli lyckligare av det.

Det här kanske låter tramsigt, men jag hör så ofta om tjejer och deras problem med olika snubbar och det är liksom samma visa varje gång och jag fattar inte att man står ut. Eller att man ens vill stå ut.

• Svar på tråden Glad att vara lesbisk
  • Anonym (flata)
    Doktorn skrev 2009-12-21 16:06:35 följande:
    Om Gay! bara var ironisk så missade jag ironin. Jag fick intrycket att du fick uppbackning av den skribenten. Var det ironi så var den ju rätt svidande...
    fruktansvärt.
  • Doktorn

Anonym (flata) skrev 2009-12-21 15:57:51 följande:

Nej, min manssyn är min enda svaghet. ...
    Jo, för ödmjukhet är du ju full av!
  • TheCoopers
    Doktorn skrev 2009-12-21 16:15:00 följande:
    Jo, för ödmjukhet är du ju full av!
    Varför skulle hon inte kunna vara ödmjuk ?
  • Anonym (flata)

Anonym (????) skrev 2009-12-21 16:13:41 följande:

Jag läser igen... Du verkar vara den enda här som tror att det är kontroversiellt att vara lesbisk, välkommen till 2009. Du säger ju rakt upp och ner att du föredrar kvinnliga idioter framför män eftersom att du känner attraktion gentemot kvinnor. Alltstå bedömer du människor utifrån huruvida du är attraherad av dem? Det är nog inte bara ens tveksam manssyn du har, även en tveksam kvinnosyn. Eller har jag missförstått? Förklara i så fall.
    Det här har ingenting att göra med att jag skulle tro att det var kontroversiellt att vara lesbisk, det tror jag inte.
    Renodlade idioter är inte attraktiva över huvudtaget, men eftersom jag är kvinna och älskar kvinnor (obs inte alla! jag är ingen ulf lundell-typ) har jag föga häpnadsväckande nog mer till övers för kvinnliga idioter än för manliga.
  • Doktorn
    TheCoopers skrev 2009-12-21 16:19:24 följande:
    Varför skulle hon inte kunna vara ödmjuk ?
    Det var en kommentar till "min manssyn är min enda svaghet"....
  • TheCoopers
    Doktorn skrev 2009-12-21 16:41:31 följande:
    Det var en kommentar till "min manssyn är min enda svaghet"....
    men äsch jag tror inte hon menar så . Men inte vet jag .
  • Anonym (också flata)

Jag är också glad att jag är lesbisk.

Jag är glad att jag får tillbringa mina dagar med en fantastisk kvinna som jag älska och som älskar mig.

Det hade varit väldigt tråkigt om en av oss inte hade kunnat se det fantastiska med just att vara lesbisk! ;)

• Anonym (bi-frugan)

Och jag är inte enbart glad för lesbiska tjejer, precis som du ts inte är enbart glad för killar.

Sexualitet har inget att göra med huruvida man är en bra person eller inte.

Jag har träffat lika många kvinnomisshandlare som varit lesbiska och som varit hetero.

• Anonym

Spelar ingen roll vad du tycker, homosexualitet är inte normalt och om alla skulle tänka som du TS så skulle mänskligheten gå under (eftersom det behövs både en man och en kvinna för att göra barn).

• Anonym (bi-frugan)

Varför skulle inte homosexualitet vara normalt? Det har funnits bland människor i alla tider och är normalt och vanligt bland många djur

läs en bok eler två

Svar på tråden Glad att vara lesbisk