Tappa vikt med Nintendo Wii?
Hallojs! Jag har nyss börjat använda Wii Fit Plus jag med. Jätteskoj tycker jag.
Det där någon sade om att det inte var så högintensiv träning... tja... då är du antingen hyfsat vältränad redan eller har inte provat så länge. Man låster ju upp övningar eftersom tiden går och det blir svårare och tuffare. Men jag gissar att det aldrig kommer att bli så tufft så det kan utmana alla såklart. Gubben min är i bättre kondition än jag men han pustar då ganska hårt över vissa saker.
Nåja, jag har bara några kilon att gå ner, men jag har gjort en gastric bypass operation och har gått ner 65 kg redan. Har gått upp några kilon och vill inte låta min dåliga livsstil komma tillbaka redan efter 4 år så... har väl 2-3 kg som ska bort. Jag satsar på 30 minuter varje dag jag, tänker att annars blir jag fort less och det är ju inte bra.
Tror man tar det jobbiga först som träningsprogram och sen om man ids kan man köra roligare övningar i slutet med sonen... låter det bra? Älskar Super Hula Hoop, måste vara bra för bålstabiliteten och snygga midjan? Cykla gillar jag åxå.
Maken hänger åxå på, han har 10 kg som ska bort, men dom har vart där några år nu, sedan vi fick första sonen som nu är 8. Så... vi får väl se hur det går... :)