Jag kör tio minuter jogga (ska öka det till 20 när jag blir bättre)
Sedan kör jag steppen. Kan nog klara mig utan den sen, för låg intensitet för min konditionsökning som jag vill ha.
Sedan kör jag boxningen, och det är det halvlånga programmet jag kommit till nu. Misstänker att jag kommer att öka till det högsta där med sen. GRYMT skoj och jag ser när gubben tränar att det går snabbare i nästa snäpp. Kommer passa perfa.
Sedan Hoola Hoops. Körde 6-minuters idag. Bra träning, men man tar ju i mer på den korta varianten. Men kommer nog köra 6-minuters nu ett tag. Kan man öka på det med?
Och så jack the knife och ett par övningar till, den där som man brukar kalla för plankan och så... För hållningen och snygg midja. ;)
Jag är rätt nöjd med detta. Hade bara önskat mig ett lite längre och mer avancerat step som man kan unlocka... menmen...
Jag är svettig efter detta helt klart och om jag ökar intensiteten ytterligare med tiden så kommer det att duga som träning nu medans jag varken har råd, lust eller tid med gym... Sen får vi se...
Maya: Tack, men håll nu tummarna att det verkligen är så, att nu lossnar det för mig... :)
Sonen har gått upp drygt ett kilo av wii han. Han har fått tillsägelse att om han inte äter nog så får han inte spela. Han låg på undervikt när han startade...