Tappa vikt med Nintendo Wii?
Idag har det inte blivit någon träning.. däremot har jag faktiskt ätit lite glass idag... kom hem så sent i kväll så jag har helt enkelt inte haft orken till att ställa mig på brädan.
Idag har det inte blivit någon träning.. däremot har jag faktiskt ätit lite glass idag... kom hem så sent i kväll så jag har helt enkelt inte haft orken till att ställa mig på brädan.
Idag har jag inte heller tränat med Wii utan var på ett pass afro power dance.. riktigt jobbigt och svettigt... tacken för det är att jag nu har en begynnade migrän.... inte så roligt med tanke på att jag ska skriva en tenta imorgon.
Jag får se hur jag mår imorgon... känns som om det kommer bli en omtenta oavsett vad..
Linelullan: Grattis!!
Elisabeth84: Jag håller tummarna för att det gick bra på tentan.
Även jag hade en tenta i fredags men jag lämnade in den blank. Jag hade pluggat på helt fel saker.. sånt som händer och nu blir det en omtenta istället... men idag började en ny termin och en ny kurs så omtentan får vänta ett tag.
Jag själv har gått upp 0.3 kg denna veckan men då har jag ändå förlorat 0.5 cm i både midja och lår så jag är inte helt missnöjd iaf.
Nu har jag kört mina 60 minuter + 3 *S* för idag...
Det är faktiskt skönt... jag blir lika förvånad varje gång... Och nu när jag har tränat i 63 minuter så har jag inte lika dåligt samvete över att jag åt en hamburgertallrik till lunch...
Ja den här veckan kommer inte bli något bra... har fått en rejäl förkylning så träning är uteslutet för tillfället... Har som inte haft ork att bry mig så mycket om vad jag äter heller för den delen...
Hoppas att jag är frisk nog att ta tag i det hela nästa vecka..
Hallåå tjejer!!!
Vad händer, har tråden dött??
Idag fick jag wii active sports i födelsedagspresent... har redan provat.. åh såå roligt!!!
Nu ska jag bara komma på hur jag ska kombinera active sports och wii fit plus.
Linelullan:
Har du slutat blogga? Skulle gå in och läsa men den var borta...
Vindfall: Välkommen!! Ja de där sambokilona är inte lätta att bli av med... brukar säga till min sambo " ja du vill ha mig fet din fan" med en skämtsam ton... även jag gick upp 10 kg när vi flyttade ihop, det var iofs även för att jag gick från ett ganska tungt industrijobb till att sätta mig i skolbänken. Kilona kom lika säkert som ett amen i kyrkan.
Elisabeth84:
Något mål... ja.. att vara hälsosam och få lite ork... men jag skulle mycket gärna vilja gå ner 10 kg tills i Juni då jag tar min examen.. Hade varit trevligt att faktiskt kunna ta på sig nått snyggt just då. Men det känns ganska avlägset måste jag säga.
Iaf så tränar jag Afro power dance 1 gång/vecka och innan så försökte jag köra wii fit plus i 60 min/dag och igår började jag med en 30-dagars utmaning på Ea sports active... i går tränade jag i 23 minuter och idag i 28 minuter och det KÄNNS.. så mer än så blir det inte just nu iaf...
Ja just det...glömde att jag faktiskt börjat skriva i bloggen igen om någon skulle vilja läsa.
http://beach20xx.wordpress.com/
Jo jag har samma "problem" med mitt active... minsta lilla gnutta fel som nanchucken är fel så hänger det sig och man kommer ingenstans.. det är sååå jäkla irriterande!! Men man lär sig väl så småningom hur man ska hålla i kontrollerna för att det ska bli rätt.
Jag har ea sports active och när jag får råd ska jag köpa more work out, mycket pga att det inte finns uppvärmning eller streching i sports active.
Balansbrädan går ju att använda till både sports active och more workout.
Vad som ger mest beror ju helt vad man är ute efter.
Wii fit plus är bra om man vill trimma sin kropp. Ganska mycket yoga och liknande träningar medans active och more workout är lite mer styrke- och konditionsträning.