Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Sura godisar brukar jag gilla, men de smakar inte gott längre. Som du säger: Samma, men inte gott. Illamåendet kommer bara om jag behöver äta, vilket känns som jämt nu Sura äpplen har jag ingen aning om. Jag är inte så förtjust i det normalt, så jag har inte provat. Får se om de har Granny Smith i affären. Det är de suraste äpplen jag vet (men iblad är de ju ganska söta de med...) Annars har jag funderat på att köpa hem blodapelsin bara för att prova. De är ju lite surare än vanliga apelsiner, så det är sällan jag vågar mig på dem
Min man och jag har pratat massor om pojknamn innan plusset, men efter har det mest blivit flicknamn. På något sätt har jag väl alltid trott att vi ska få en grabb först, så det kanske stämmer som du säger, men man måste ju gardera sig. Svärmor önskar sig nog en flicka, men så har det inte kommit en flicka till släkten sedan hennes egen lillasyster föddes på 60-talet. Själv blir jag glad för vilket som, men det hade varit roligt med en av var. Gynekologen jag träffade förra veckan försäkrade mig om att det bara var en filur i magen dock
Förresten: Bara 12 dagar kvar tills vårt planerade VUL inför KUB och som sagt vecka 9 idag. Tiden går fort Och Tian! Jag förstår inte var tiden blivit av. Du var ogravid bara nyss och nu är det snart drop down. Jag inser att mina egna 32 kvarvarande veckor kommer att springa iväg så det stänker om det. Oj, oj, oj.