• Anonym (grå)

nån som e ung men fått gråa hår..?

Jag har precis sett att jag har lite grå/vita hår. URK! Jag e ju jätteung, men nu känns det som jag blivit gammal! Nån mer som fått gråa hår i unga dag...??

• Svar på tråden nån som e ung men fått gråa hår..?
  • Lamia

Vad är "jätteung"?
    Jag var 23-24 när jag fick mina första grå
    Nu är jag 39 år ung

• Anonym (grå)

jag e 25....
    Hur snabbt blir man gråhårig då..? Kommer allt bli grått om nåt år, eller hur funkar det?

• villrådig

Jag började få lite gråa hår strax efter 22-23.. lite fler vid 25.. Trodde att jag skulle vara helt vithårig vid 30, men det är jag inte :). Nu är jag 35 och har gråa hår på ett koncentrerat ställe, vid luggen. Inte så farligt alltså. Och vill man inte se dom, kan man ju färga.

Hur gammal är du?

• Anonym (grå)

tack för svaren! jag blev bara så paff när jag såg dom!

• lurv

Jag fick mina första gråa hår i 23-24 års åldern och idag när jag är 40+ så är jag mycket gråhårig. Ett tips är att titta på hur dina föräldrar och eventuellt äldre syskon ser ut i håret. I vår familj är det nämligen ärftligt att bli gråhårig tidigt.

• villrådig

I mitt fall funkade det inte att kolla på familjen... Jag är den enda i min familj med gråa hår.. inte ens mina 60 åriga föräldrar har fått det än...
    Fast å andra sidan har de inte haft lika mycket elände som jag.. :D det kanske ligger något i det ändå..

Hur fort det går är nog individuellt..

• Änglatuss

jag är 23, fyller 24 och har några gråa hårstrån

• pinglanmadde

öh, jag hittade mina första gråa hår när jag var 19! iofs hade jag gått igenom ett helvete då... men jag har inte helgrått hår än iaf!

• Anonym

jag fick gråa hår när jag var 20!! rycker bort dom med pincett..

• Anonym

Frisörskan hittade ett långt vit hår på mig,då jag var 20.Sen dess har de blivit fler.E 28 idag.

Svar på tråden nån som e ung men fått gråa hår..?