nån som e ung men fått gråa hår..?
Jag har precis sett att jag har lite grå/vita hår. URK! Jag e ju jätteung, men nu känns det som jag blivit gammal! Nån mer som fått gråa hår i unga dag...??
Jag har precis sett att jag har lite grå/vita hår. URK! Jag e ju jätteung, men nu känns det som jag blivit gammal! Nån mer som fått gråa hår i unga dag...??
Vad är "jätteung"?
Jag var 23-24 när jag fick mina första grå
Nu är jag 39 år ung
jag e 25....
Hur snabbt blir man gråhårig då..? Kommer allt bli grått om nåt år, eller hur funkar det?
Jag började få lite gråa hår strax efter 22-23.. lite fler vid 25.. Trodde att jag skulle vara helt vithårig vid 30, men det är jag inte :). Nu är jag 35 och har gråa hår på ett koncentrerat ställe, vid luggen. Inte så farligt alltså. Och vill man inte se dom, kan man ju färga.
Hur gammal är du?
tack för svaren! jag blev bara så paff när jag såg dom!
Jag fick mina första gråa hår i 23-24 års åldern och idag när jag är 40+ så är jag mycket gråhårig. Ett tips är att titta på hur dina föräldrar och eventuellt äldre syskon ser ut i håret. I vår familj är det nämligen ärftligt att bli gråhårig tidigt.
I mitt fall funkade det inte att kolla på familjen... Jag är den enda i min familj med gråa hår.. inte ens mina 60 åriga föräldrar har fått det än...
Fast å andra sidan har de inte haft lika mycket elände som jag.. :D det kanske ligger något i det ändå..
Hur fort det går är nog individuellt..
jag är 23, fyller 24 och har några gråa hårstrån
öh, jag hittade mina första gråa hår när jag var 19! iofs hade jag gått igenom ett helvete då... men jag har inte helgrått hår än iaf!
jag fick gråa hår när jag var 20!! rycker bort dom med pincett..
Frisörskan hittade ett långt vit hår på mig,då jag var 20.Sen dess har de blivit fler.E 28 idag.