nån som e ung men fått gråa hår..?
Jag har precis sett att jag har lite grå/vita hår. URK! Jag e ju jätteung, men nu känns det som jag blivit gammal! Nån mer som fått gråa hår i unga dag...??
Jag har precis sett att jag har lite grå/vita hår. URK! Jag e ju jätteung, men nu känns det som jag blivit gammal! Nån mer som fått gråa hår i unga dag...??
jag e 22 år o har redan fått några gråa hårstrån
men men det e bara att färga....
oj, skönt att jag inte e ensam!
urk..de kommer med barnen
ett för varje trots
kan tillåägga att jag är 32 och fick nog mina första vid typ 22 dvs när sonen började klättra
oj, jag trodde inte att NÅN fick gråa hår förrän vid 40 eller så
Jag hittade mitt första gråa hårstrå när jag var 19. Både mamma och pappa fick grått hår "tidigt".
Min första pojkvän, han var nästan helt gråhårig redan när han var 20... numera är han 40 och nästan vithårig
Går i arv tror jag.. iallafall i hans släkt.
*hjälp va tiden går fort... * 20 år sen vi var tillsammans.. snart är jag så gammal att jag blir gråhårig av ålderdom....
Hej jag är gråhårig och jag är bara 23 år, men det är en slinga på min vänstra sida vid örat.
åh, sambon på 26 har börjat få några silverstrån och det är ju så himla charmigt!
har en gammal kompis vars syster blev gråhårig i 20-årsåldern. hon var själv beredd på att samma sak skulle hända henne.
bara att färga över om man inte gillar det.
personligen förstår jag att det kan kännas jobbigt med grå hår. men å andra sidan tycker jag det är snyggt.
Oja, det fick jag när jag var 15.....
Jag är 25 (2barn) och har fullt med gråa hår.
Det värsta är ju att dom spretar ju så jäkligt så när dom kommer sticker dom ju rakt ut.
tacka gudarna för hårfärg
Har också gråa hårstrån vid tinningarna. Upptäckte dom när sonen min var 7 månader. Min mamma blev också grå efter att hon fick mig. Min sambo fick sina när han var 16, vår son blir väl grå som 10 åring
Kan tillägga att jag är 23 år gammal.
Enstaka har jag nog haft sedan tonåren, men efter trettio har det blivit mer och mer. Det är flera i närmaste släkten som blivit gråa tidigt. Å andra sidan finns det motsatsen också, men dem tycks jag tyvärr inte ärvt anlagen ifrån.
Skulle jag inte färga mitt hår var jag säkerligen på god väg att bli heläkta silverräv.....de första gråa kom mååånga år sedan!
är 30 och har en del gråa hår...ganska mycket enligt mig men inte så mycket enligt min sambo...
Hej jag är en tjej i medelåldern. Har inte ett enda grått hår på huvudet ....men vad som gör mej vansinnigt ledsen är att jag har gråa hår mellan benen. Jag rakar mej men det kommer ju ut hela tiden...Jag vågar inte visa mej för någon ...är det fler som har det så?
Hos mig är det tvärtom. Gråa stråk i huvudhåret men inga mellan benen eller i armhålorna. Rakar inte underlivet och armhålorna bara på sommaren så det skulle ha synts. Min man däremot har bara enstaka gråa hår på huvudet men många där nere
Jag är 27 och fick mina första vita hårstrån förra året, än så länge syns det knappt, men snart blir det till att färga håret. Är väldigt mörkhårig och det kommer att synas VÄL när det blir fler vita strån...