Spinalhuvudvärk
Ni som fått spinalhuvudvärk. Hur länge satt den i?
Min huvudvärk är inne på andra dygnet 
Ni som fått spinalhuvudvärk. Hur länge satt den i?
Min huvudvärk är inne på andra dygnet 
Åh stackare, jag hade det med sonen som föddes med snitt 07 och nu hoppas jag att jag slipper den vid mitt snitt på tisdag! Det är bland det värsta som jag haft, hade det närmare en vecka tror jag men 4-5 första dagarna var värst sen kändes det som huvudet var tungt och huvudvärken minskade de andra dagarna men det känns som den aldrig ska gå över. Kommer knappt ihåg om snittet gjorde ont men allt jag minns är den hemska huvudvärken!!
Hoppas din går över snart!!
usch,det e ju värre än bara huvudvärk! hade det ca en vecka. men fick rådet att dricka MYCKET KAFFE O COCA COLSA,o d hjälper! testa
Ja och det värsta var att inget hjälpte, jag fick koffeintabletter och treo comp men inte var det till någon hjälp direkt.. Men hur vanlig är spinalhuvudvärk?
Det beror på attd e stuckit in nålen för långt. Det mest effektiva är att laga hålet med sk blood patch då man sprutar in blod i hålet så det täpper till. Jag jobbar på BB och man ser att det hjälper mkt snabbt. Annars kaffe, cola och så men jag tror inte så mkt på det.
jag fick spinalfrossa,å d va d värsta jag varit med om,skakade okontollerat,fick petidin,men hjälpte inte..frossa,aldrig fryst så mkt nån gång,d hela var över på ca 2timmar...
Läkaren som la spinalbedövningen på mig ville prata med mig under tiden så jag skulle slappna av men då skrattade jag till, kan det vara en orsak till huvudvärken? Man ska väl sitta still har jag för mig.. Är livrädd för att få den igen. Ska sitta som en lyktstople medans den läggs på tisdag ![]()
efter mitt förra snitt 2007 så fick jag spinalhuvudvärk som höll i sig i två veckor
hemskt. Ska snittas igen om 3½ veckor och hoppas jag slipper HV då.
Jag fick spinalhuvudvärk för de stack fel när de skulle ge mig EDA och den satt i 2 veckor, det jävligaste jag varit med om i smärta. Betydligt värre än värkarna tyckte jag...men med massor av kaffe och koffeintabletter så gick den til slut över och jag kunde äntligen stå upp och hålla min son och byta första blöjan.
2 veckor är vi uppe i nu. Sen första veckan har iaf särtan varit hanterbar.
Typ tre dygn. Inte längre.