Vi som bor i Bålsta
Här kanske vi som bor i Bålsta kan samlas och snacka, lära känna varandra och allt annat som folk gör mest! =)
Här kanske vi som bor i Bålsta kan samlas och snacka, lära känna varandra och allt annat som folk gör mest! =)
lindaha: Ok! Nästa vecka är väldigt oskriven för mig (utom kvällarna) så det tror jag absolut att jag kan! Måste troligtvis till Enköping en dag för att skriva in mig på AF, men vet inte vilken dag än. Håller precis på att bli klar med utbildningen.
hejsan! :D har vart lite frånvarande här.. men inboxa mig om ni vill hitta på nått :) Eller adda mig på FB, Jenny Grönnevik heter jag, är nog ensam om de! :)
Hallå :) Har ni gjort något kul i helgen då?? Här har det varit såååå jäkla trist! Vart ensam hemma med Billy hela helgen.. sambon har vart på kurs.. så man har inte fått något gjort.. Men men... Nästa helg har vi barnvakt och ska på fest :)
Hej allihopa!
Nu var det dött i tråden!
Här händer det grejer iaf! i lördags gifte vi oss i Leksands kyrka så nu är vi "herr och fru Tømmervold".
och magen växer så det knakar, har nu kommit till vecka 21!
vad händer hos er?
Mabaja: GRATTIS!
Jag försöker förbereda mig inför en anställningsintervju... nervöst.
Grattis mabaja till giftermålet, såg bilderna på fejsan...superfina!!!
här så händer det saker varje dagf, mycket lek med barnen....skoj e det iaf, trött som bara den på kvällarna!!
tack!
Man behöver inte ha barn för att vara helt slut på kvällarna! Soffan är min sovplats nr 2. haha. har precis slumrat en stund! =) och lär nog slumra fler ggr ikväll innan det är dags att sova i sovrummet! haha.