Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Halva reapriset!!!

Vilken bra tråd!! Rea på rea är den bästa rean

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky

tror inte det blir nån halva priset på rean på kappahl förns närmare barnbidraget... fick kupong på posten idag med 20% extra på rean som gäller tom den 18:e

• Snorky
    sagogryn skrev 2010-01-12 19:29:06 följande:
    Någon som vet om det är rea på leksaker någonstans?
    både br o toy´s r us rear
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-17 16:36:30 följande:
    då gör vi oss redo för ännu en vecka med vässade armbågar sammanfattning av vad vi tror... lindex t2b1 börjar i mitten av veckan... åhlens börjar 22/1 min förhoppning är att lindex börjar måndag men tisdag är nog mer relevant. i Coops rea står som vanligt bara rean förtsätter... så jag hoppas på halva rean på torsdag när dom brukar ha nytt reklamblad... men detta är bara mina egna funderingar
    är ni säkra på att åhlens börjar halva rean på fredag??
    jag läste i en blogg att en hade handlat på halva rean på åhlens igår... så nu måste jag rusa dit imorrn och kika.
  • Snorky
    zasata skrev 2010-01-17 21:39:42 följande:
    igår var inget ½rea priset på åhlens.
    ok, om det inte är olika i olika städer då... bäst att kolla imorrn för säkerhets skull
  • Snorky
    charmmiss skrev 2010-01-17 21:52:47 följande:
    brukar vara samma i alla städer, det brukar även stå på deras hemsida när rean börjar
    ja, jag tror ju inte hon har ljugit i sin blogg... så det är väl antagligen halva reapriset här iaf, o hon hade handlat barnkläder.
  • Snorky

Åhlens i Örebro har halva reapriset på kläder och skor. Jag var där idag och shoppade... fanns typ inget till barn, men köpte lite åt mig själv

Sen var jag på cubus som hade halva priset på halva priset

• Snorky
    ia25 skrev 2010-01-18 11:00:42 följande:
    När jag läser närmare står detAlla reavaror ½ priset av ½ priset. Det låter ju ännu bättre. Synd bara att Cubus i Uppsala inte har barnkläder
    tyvärr var det inte så bra, för mkt var redan sänkt under halva priset, så då fick man ju inte halva reapriset Men, men... 75% rabatt kanske man ska vara nöjd med
  • Snorky

här blev det också en hel del shopping idag.

Shoppade lite åt äldsta sonen på Lindex... 2 par jeans, 2 tröjor, ett skärp o en mössa.

Sen var jag på Bubbel (lokal barnklädesbutik) och shoppade villervalla, småfolk o molo...  på ta 3 betala för 2 på rean 6 stycken tröjor

O så var jag på Indiska och shoppade två klänningar åt mig på halva reapriset

• Snorky
    Alexandra84 skrev 2010-01-19 21:02:29 följande:
    Skulle behöva er hjälp här!! Hur är det på CUBUS där ni handlat? Där jag bor så är det bara en ställning med damkläder, en med mans kläder och en med flick kläder som är halva, halva priset. Resten av kläderna säljs för 50% (rea kläderna alltså, säsongens kläder säljs ju till ordinarie pris).
    här var det halva halva på alla reakläder... o det fanns massor!!! Men cubus barnkläder gillar jag inte, till mig fanns lite, men mest har de till karlar tycker jag.
Svar på tråden Halva reapriset!!!