Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Halva reapriset!!!

Cecci78 skrev 2010-01-19 22:38:30 följande:
    Har ni fått sms om lindex t2b1 på rean? Klubbmedlemmar brukar ju alltid få handla dagen innan, blev lite sur när jag kom hem efter jobbat kl 17.30 o såg att de skyltat upp, fanns ju nästan inget kvar. O Kappahl här har bara halva reapriset på herrkläder... Så, nu har jag gnällt färdigt
    nä, inget sms Men eftersom det skvallrades här igår så blev det en tur på stan idag innan jobb Perfekt!

kappahl skickade ju däremot sms så man fick flera dagars försprång o då fick man ju halva rean på alla avdelningar! De började ju förra måndagen.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Alexandra84 skrev 2010-01-19 22:57:12 följande:
    Ja det va det jag trode... Här sa dom att det var ett fel på meddelandet man fick på mailen... Tror bara dom försöker tjäna pengar!
    konstigt... för här var det verkligen på all rea och de hade skyltar i hela butiken o skyltfönstret om halva halva priset... först när jag såg skyltarna fattade jag knappt vad de menade! Så var det iaf igår på cubus i Örebro city...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    framsteg skrev 2010-01-19 23:09:14 följande:
    Ifall någon funderar på Kållered och Lindex-rean så hade de bara t2b1. Kappahl i Kållered hade inte halva reapriset på barnkläder heller.
    det är t2b1 på alla lindex
  • Snorky
    Ms M skrev 2010-01-19 23:32:28 följande:
    Orkar inte läsa hela tråden, så jag vet inte om ni redan har skrivit om det är halva rea-priset på Lindex o kappahl? Ngn som vet om det är det?
    det är ta 2 betala för 1 på all rea på lindex from idag.
    det är halva reapriset på kappahl sen förra måndagen... (varierar lite på vilka avdelningar det är halva rean beroende på butik, men det kanske inte finns jättemkt kvar längre?)
  • Snorky
    Wailea skrev 2010-01-20 09:02:31 följande:
    Är det dock bara på kläder eller på övrigt sortiment som tex leksaker också?
    det är bara på kläder o skor...
    på leksaker, husgeråd etc brukar de typ aldrig ha halva reapriset på... isf max 30 % på rean.
  • Snorky

nu väntar jag på halva reapriset på hemtex, om nån vet nåt så hojta gärna! Finns massor med överkast där på rea nu som jag kan tänka mig, men de sänker säkert mer senare...

• Snorky
    passau skrev 2010-01-20 15:35:54 följande:
    sa inte någon att dom blivit stämmda för att de hade för mkt rea så d kommer nog inte isf... men jag kan bara hålla med och hoppas på samma!
    ja, men det var väl för att de ALLTID hade rea... men har de rea kan de väl lika gärna ha halva rean jag hoppas det kommer

eurosko vill jag också ha halva rean på Har spanat in stövlar där
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-20 17:29:08 följande:
    enl. hemsidan www.hemtex.com/sv/Start/HemtexClub/Aktuella-e... så får man extra rea om man är medlem till 24/1 så då kanske halva rean börjar på måndag? så uträknade vi är egentligen... hihi
    haha... det var så jag också tänkte för 10% på rean spelar ju ingen roll känns det som
  • Snorky
    zingoalla skrev 2010-01-20 19:22:32 följande:
    så besviken, var på kappahl idag å där var halva rean på allt utom barnavd. Brukar åhlens ha halva reapriset å isf när?
    åhlens har redan börjat halva rean i Örebro och så var det nån mer stans... annars ska den börja på fredag säger rykterna
Svar på tråden Halva reapriset!!!