Halva reapriset!!!
är det dags att man fynda vinter jackor till nästa höst eller ska man vänta lite till i början i vår??? någon har tips på vinter jackor och overall i stl 92?? han är nu 10 månader ska man köpa 92 eller 86 tycker ni??
är det dags att man fynda vinter jackor till nästa höst eller ska man vänta lite till i början i vår??? någon har tips på vinter jackor och overall i stl 92?? han är nu 10 månader ska man köpa 92 eller 86 tycker ni??
nogån av er som har handlat idag från kappahl kan tipsa mig om något bra i stl 80 eller 86 till pojke. 92 - 98 till tjej eller något till mig om det finns blid bli bättre.?? ska imorgon kolla lite snabb på en butik. jag kan tipsa er om strump byxor och strumpor till dam från 15 kr. och trosor till barn 4 p för 24 kr och stor halsband för 24 kr
Terppa:
Tyvärr jag kunde inte åka idag. därför blivit lite arg idag. hoppas att hitta något imorgon.
någon vet var har cubus flytata som var på stan på jönköping?? eller kanske den är inte kvar länge jag gillar deras kläder.
jag tror det blir på lindex på torsdag eller fredag
de brukar har ½ priset på skönhet produkter också??
jag köpte dena på måndag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den imorgon som är sista dag han behöver bara ett par byxor bara nu men vet inte om jag hittar på lindex rean, den är i stl 80 byxor är bra lite gran stor likdant med body men väst är lite för lite. jag vet inte varför jag tog inte 86
hela sett kostade 60 kr. vad hade ni gjort??
ska försöka igen!! hur lägger man bilder här??