Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!!

oj det är fel tråd.{#lang_emotions_innocent}

star67 skrev 2010-01-16 23:42:14 följande:
    ska försöka igen!! hur lägger man bilder här??
    star67 skrev 2010-01-16 23:40:08 följande:
    jag köpte dena på måndag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den imorgon som är sista dag han behöver bara ett par byxor bara nu men vet inte om jag hittar på lindex rean, den är i stl 80 byxor är bra lite gran stor likdant med body men väst är lite för lite. jag vet inte varför jag tog inte 86 hela sett kostade 60 kr. vad hade ni gjort??
  • star67

tips på en fin jacka i stl 98!! ica maxi eller någon annan stans, om det finns bild blir bättre.

• star67
    malin jn skrev 2010-01-20 21:27:58 följande:
    Köpte billig overall på maxi idag, betalade 79 kr och den hade kostat 349kr. storlek 86/92...
    oj jag behöver faktiskt en overall 86 men min man var på maxi i jönköping idag och han sa att de hade inte något overall eller jacka på rea{#lang_emotions_undecided}, men kanske har har bara gått rund.{#lang_emotions_yell}
  • star67

jag fyndade en jeans från kappahl för 49 kr ord pris var 499 kr, men den är bara lite för lite jag brukar ha 38 och den är 36, men jag måste gå ner lite innan sommar{#lang_emotions_wink} vill inte ta störe stl för att inte behålla min vikt.

• star67

någon har tips var man kan köpa lite biligare blöjor har inte fått kupongen ett tag och behöver blöjor nu. någon erbjudande eller så???

• star67

tror ni kommer lindex att ha ½ rea priset nästa vecka??eller vad tror du??

• star67

jag var på coop de hade inte ½rean än. och lindex hade fortfarande ta2bt1

• star67
    Smilla75 skrev 2010-01-25 14:00:05 följande:
    Samma här. Frågade på Coop men fick inte veta något. Lindex barn oerhört utplockat så halva rean känns ointressant.Hemtex var jag på vid öppning! Fick 5 paket sängkläder, 1 sängkappa, 1 morgonrock, 1 spegel, 1 dra på lakan och 1 täcke för 680 kr istället för 3 500 kr! 80 % rabatt, mycket nöjd. I år har jag bara handlat för halva reapriset och fyndat så.
    oj vilken skilnad 3500kr och 680kr {#lang_emotions_surprised} brukar de vinna något så??
  • star67

oj vilken tur jag har köte för igår blöjor med ord pris och nu fick kopungen från willys 55 rabatt om man köper 2 st{#lang_emotions_frown} men tips för er som vill köpa.

• star67
    julafton skrev 2010-01-25 19:37:41 följande:
    en vinteroverall, 4 par byxor, en munkjacka och 5 tröjor för 500 kr på COOP i Eskilstuna = halva reapriset
    jag var idag på coop i jönköping och de hade inte halvarea , de har häng skyltar på butiken att der är halvarea??
  • star67

ni inte i jönköping hellre hade coop halva rea. och hem text var inte så mycket att man välja köpte bara en kude för 30 kr som var 199 kr ord pris . och den överkastet ni pratade om med stjärnor var för 799 kr. det brukar allting vara dyrare här i jönköping än andra ställe.. på lindex köpte den klänning till mig och en lucia klänning, men de är inte förstora i stl??? tog 98/104 men jag tror 86/92 hade varit bättre. nogån har köpt vad tycker ni om stl ska man ta en stl mindre??

• star67

någon vet om lindex har rea på overaller glömde och kolla vill köpa fix overall på baby avdelnning stl 80 el 86

• star67

ni som har handlat lite på reor var kan jag hitta en overall stl86 som ska vara lätt att gå i??

• star67
    Mamman till två skrev 2010-01-28 15:02:02 följande:
    Ja de är så fina!Jag har en sån själv men den är svart/vit, jättemysig och varm!Frågar här också - är det någon som sprungt på regnkläder på rea, strl 116 samt 86/92 (90)?
    ja lindex har på rea för 125 kr jag behöer de också men viste inte vilken stl skulle ha tagit hoppas att något är kvar till helge.
  • star67
    Mamman till två skrev 2010-01-28 15:02:02 följande:
    Ja de är så fina!Jag har en sån själv men den är svart/vit, jättemysig och varm!Frågar här också - är det någon som sprungt på regnkläder på rea, strl 116 samt 86/92 (90)?
    jag vill köpa en men 139 kr är inte för mycket för en mössa?? vill köpa rosa
  • star67

någon vet var kan man hitta högklack skor till fest och så som är på rea stl 38 och gärna på butiker eftersom vi har fest på lördag.

• star67
    zasata skrev 2010-03-03 20:54:10 följande:
    inga på rea så, men köpte nyss blåspennor till min snart 3åring som hon älskade.
    star67 skrev 2010-03-03 19:23:06 följande:
    tips på leksaker till flicka 3 år pojke 1 år??
    nej jag menade inte bara på rea, barnen har fått några presenter men jag tyckte inte att de var så kul så jag tänker byta de mot något annat på BRlEKSAKER.
    JAG HITTADE DEN VAD TYCKER NI ÄR DEN BRA??
    HADE KÖPT EN KÖK LEKSAK MEN DEN ÄR DYRT FÅR VÄNTA TILLS EN ANNAN GÅNG.
    www.br-leksaker.se/produkter/play2learn-talande-abc-kylskaap/
Svar på tråden Halva reapriset!!!