Halva reapriset!!!
oj det är fel tråd.
oj det är fel tråd.
Ni som har koll på ½ rea var kan man hitta fin jeans??
tips på en fin jacka i stl 98!! ica maxi eller någon annan stans, om det finns bild blir bättre.
jag fyndade en jeans från kappahl för 49 kr ord pris var 499 kr, men den är bara lite för lite jag brukar ha 38 och den är 36, men jag måste gå ner lite innan sommar vill inte ta störe stl för att inte behålla min vikt.
någon har tips var man kan köpa lite biligare blöjor har inte fått kupongen ett tag och behöver blöjor nu. någon erbjudande eller så???
tror ni kommer lindex att ha ½ rea priset nästa vecka??eller vad tror du??
jag var på coop de hade inte ½rean än. och lindex hade fortfarande ta2bt1
oj vilken tur jag har köte för igår blöjor med ord pris och nu fick kopungen från willys 55 rabatt om man köper 2 st men tips för er som vill köpa.
ni inte i jönköping hellre hade coop halva rea. och hem text var inte så mycket att man välja köpte bara en kude för 30 kr som var 199 kr ord pris . och den överkastet ni pratade om med stjärnor var för 799 kr. det brukar allting vara dyrare här i jönköping än andra ställe.. på lindex köpte den klänning till mig och en lucia klänning, men de är inte förstora i stl??? tog 98/104 men jag tror 86/92 hade varit bättre. nogån har köpt vad tycker ni om stl ska man ta en stl mindre??
någon vet om lindex har rea på overaller glömde och kolla vill köpa fix overall på baby avdelnning stl 80 el 86
ni som har handlat lite på reor var kan jag hitta en overall stl86 som ska vara lätt att gå i??
någon vet var kan man hitta högklack skor till fest och så som är på rea stl 38 och gärna på butiker eftersom vi har fest på lördag.
tips på leksaker till flicka 3 år pojke 1 år??