-
de började sin rea på annandagen om det var det du menade??Sagalin skrev 2010-01-05 10:50:11 följande:Någon som har koll på Zaras rea?(tänkte på Gbg-butikerna)
-
det mesta tror jag..koladde iofs inte jätte noga bland större stl, kikade mest på baby.,.Sagalin skrev 2010-01-05 20:32:26 följande:Ok, mycket eller lite av sortimentet?
-
jag med!Sagalin skrev 2010-01-05 21:00:46 följande:Åh vad bra, gillar Zaras kläder.
-
Jag hittade absolut INGENTING på rean igår på Kappahl..
SÅ trista kläder, det lilla som fanns..o då var jag ändå på plats ganska snart efter att sms:et kom.. ska spana in andra Kappahl idag tror jag... behöver lite kläder att ha i extraklädeslådan på dagis etc, o då är ju halva reapriset väldans nice...
-
Ringde precis Maxi på Mölndalsvägen och enligt han jag pratade med så har de inte halva reapriset..konstigt att det skiljer på en sån sak mellan butikerna...annasr brukar ju erbjudandena vara i princip identiska mellan de olika maxi butikerna
-
Kampanjen med halva reapriset på leksaker på Maxi är borttagen, var där idag och de hade fått order av högsta chefen att de inte fick fortsätta pga att marginalerna blev för små...så det är alltså bara "vanlig" rea på vissa saker.. Inget Lego eller Duplo på rea.
-
samma härcharmmiss skrev 2010-01-15 22:31:18 följande:fanns minst 10st puppy när jag var där iaf
-
jag var oxå på 421...zasata skrev 2010-01-15 23:07:26 följande:vi kanske inte var på samma då? jag var på 421.skall till stan i morgon. något man bör spana in?
-
vart har de öppnat??solstraalen skrev 2010-01-18 11:19:35 följande:Här gick man å vänta i flera år på att få cubus i uppsala, så kommer dom, men ingen barnavdelning! *gah* Snacka om besvikelse.
-
jaha! Så Duka har lagt ner?? Hmm..hänt en del sen jag flyttade då...*blir lite nostalgisk*