Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Halva reapriset!!!

TineK skrev 2010-01-25 19:57:08 följande:
    Hur var det med frottéhandukar på Hemtex?
    det fanns här iallafall, men det var väldigt utplockat fram på eftermiddagen
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Karl Fazer skrev 2010-01-25 22:41:54 följande:
    Usch vad sur jag blir på Hemtex var där för någon vecka sedan och frågade specifikt om de skulle ha halva reapriset längre fram, varpå hon svarar att det skulle de endast ha på julsakerna! Vet ni om det var halva reapriset på barnpåslakan?
    i butiken jag var i igår var det inga barnpåslakan på rea
  • AochJsMamma
    rply skrev 2010-01-25 23:02:38 följande:
    ang hemtex, det står på hemsidan halva rea priset, men hur kan 199 bli 124 om det är halva rea priset?? Fattar jag fel?
    det är hältfen av 124 som är halva reapriset, reapriset är 124 (ord pris 199)
  • AochJsMamma
    Love5 skrev 2010-01-26 08:58:40 följande:
    Lindex ½ reapriset börjar idag:)
    om det ändå fanns ngt snyggt kvar...i de butiker jag har varit i tycker jag bara det hänger en massa skit kvar, förutom på baby men det har A vuxit ur nu Hoppas ni andra har mer tur i era butiker!

Fråga: om man köpt något på 2f1 och vill byta ena men de har börjat med halva reapriset, hur gör de då tror ni?
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-26 09:17:14 följande:
    lämna tillbaka båda och köp om det du vill behålla så får du väl det till halva priset? Men sen är väl öppet köp begränsat på rean? vet inte hur många dagar det var? så beror väl på när du köpte det?
    7 dagar, tror det blir idag.. får kanske göra så, eller så skiter jag i det och har den på dagis..vet inte om jag orkar hålla på..;)
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-01-26 10:15:08 följande:
    Förra året reade Inter sport Didriksson vid denna tiden, minns att jag köpte tvådelat set Kyle för 500 kr. Men än så länge har de inte börjat.
    här har de haft rea på didrikson på intersport sen mellandagarna
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-01-26 13:15:09 följande:
    Aha! Här, norra Stockholm, har det varit dåligt med deras rea. Mest deras egna märken. Didriksson hänger så fint för sig utan minsta lilla röda lapp....
    sånt e sååå trist,..men kan ju förstå butikerna med denna vintern
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-26 22:31:13 följande:
    vadå inte var med på hemtex? det var ju halva reapriset på ALLT! Eller var det inte det hos er??? Här var det det även om det inte stod en skylt just på det stället eller bordet.
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-01-27 08:39:20 följande:
    Jag har varit på 3 Hemtex och alla har antingen reat olika saker eller samma saker men med olika reapris Men på alla tre har det reats barnpåslakan..
    vad märkligt!! Nu har jag visserligen baar varit i en butik, men där var allt sånt på ordinarie, frågade två olika expediter just in case, var även andra (vanliga vuxna) påslakan set som var till ord pris.
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-01-27 08:47:18 följande:
    Ja det är himla skumt! Jag blev extra glad att se att "min" butik reade även US Polo serien och Johannaserien till barn-det gjorde inte den ena i hstd men dock den andra.Som sagt, helsnurrigt
    det gjorde de inte här i GBG, då hade jag helt klart köpt en del av det! {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Halva reapriset!!!