Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Halva reapriset!!!

Ja de är himla små... Jag tog 98 till min som drar 86, och de funkar. De är liiite stora men om man viker upp muddarna nedtill så funkar de. Köpte 122:or tidigare på halva reapriset förra omgången, men de var på tok för stora till min tjej som har 104 så de fick åka tillbaka. Kändes lite länge att spara dem, men borde kanske ha gjort det.

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Rocktroll skrev 2010-01-11 14:28:46 följande:
    Jag har en 9 månaders och alla har rådit mig mig att köpa 92 på overall.
    Det rådet fick jag också förra våren och min 1½ åring har inte kunnat ha vare sig sin overall eller sin vinterjacka i 92. På tok för stort.
  • Lejån
    Rocktroll skrev 2010-01-11 15:24:30 följande:
     Jag kollade lite på tillväxtkurvan i bvc boken och om hon följer den kommer hon va ca 82-87 cm lång vintersäsongen. Är det 86 som gäller i vinterkläder då? generellt? pop är väll ganska stora i storleken om man skulle satsa på en sån?
    Pops är stor... Det är den vi köpte 92 av förra vintern till denna, och den drunknar lilleman i. Han är ca 85 cm lång nu.

Jag skulle köpa 86 om jag var du.
  • Lejån

Shoppade lite på kappahl i kväll. Två velourkjolar till tjejen, en lila och en rosa för hon kunde inte välja. Sedan blev det en rutig kjol i rött/vitt/svart, perfekt till nästa jul. En pyjamas till henne och en pyjamas till lillebror, turkosa velourbyxor till lillebror att växa i och tre par sockar till honom.

Och så lite underkläder till mig.

Funderar på att ta en ny shoppingtur på lunchen imorgon och se om jag hittar ngt annat roligt, men då är nog allt slut.

• Lejån
    passau skrev 2010-01-11 22:43:00 följande:
    vet inte hur man lägger in bilder, men det ligger bilder på dagens shopping i galleriet!
    Ser att du köpt svarta prickiga kjolen. Stod också och höll i den, jättefin ju! insåg dock att den inte riktigt skulle funka på dagis och det var såna kläder jag skulle shoppa.
  • Lejån
    never die skrev 2010-01-12 08:12:09 följande:
    Någon som vet när lindex börjar sin halv rea priset? Kan tipsa om att jag fyndade MASSOR av strumpor (3-pack) för 9 (!) kronor på lindex häromdagen.
    Förmodligen inte förrän tidigast nästa vecka om de håller samma tid som förra året...
  • Lejån

Har också shoppat skor till lilleman på Stadium idag, ett par supercoola svarta "basketkängor" med cerisea skosnören och ett par joggingskor. De senare för "hela" 39 kr.

• Lejån
    charmmiss skrev 2010-01-12 18:54:20 följande:
    åh har de börjat med halvarea på stadium, fanns fina skaljackor som jag ville ha till tjejerna.
    Dock inte på allt... Där jag var så var det rätt begränsat vad som var halva rea på.
  • Lejån
    charmmiss skrev 2010-01-12 19:32:05 följande:
    ok, bara utvalda varor som de brukar ha vill säga
    Precis, trista läskiga wct-byxor och sånt var det.
  • Lejån
    Wailea skrev 2010-01-13 16:23:02 följande:
    Där finns typ inget kvar dock
    Beror på var man bor.
Svar på tråden Halva reapriset!!!