Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Halva reapriset!!!

Buttelina skrev 2010-01-13 16:34:12 följande:
    jag har span på två tunikor till mig själv
    Måste tyvärr visa sms. Men det är ju lätt ordnat, be bara någon vidarebefodra till dig.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Ari Gold skrev 2010-01-13 16:35:40 följande:
    lägger till i favoriter! 
    Tänkte väl det. Har för mig att du var bra på att hitta tips på reor förra omgången.
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-01-16 10:00:02 följande:
    Har LIndexbutikerna ta 2 betala för 1 och har Kappahl halva reapriset på alla sina reavaror?
    Nej. lindex har t2b1 på strumpor och acc. och kappahl har visst bara halva rean på barn och herr. Iaf här, men det kanske är olika?
  • Lejån
    passau skrev 2010-01-16 21:19:06 följande:
    var på kappahl idag och bara halva på dam och herr...
    Vad olika det är! Här är det bara barn och herr...

Känns som om de rear det som de har mest av?
  • Lejån

Tänkte tipsa om Maxi, men såg att det redan var gjort.

Shoppade en tröja åt tjejen idag för 12 kr, det är lagom det! Hon fick också ett par hello kitty "fin-stövlar" för 87 kr, ord pris 399 så det var ju helt Ok det med.

Idag tror jag att jag kommer att vara bästa mamman i hela världen.

• Lejån
    USB skrev 2010-01-19 15:24:02 följande:
    Jag blev lite besviken....Var på två Lindex butiker och ingen reade några vinterytterkläder. Gör era butiker det?
    I EN butik jag varit i har det varit rea på ytterkläder, och då bara FIX overallerna.

Shit, nu blev jag ju sugen på att dra till Lindex efter jobbet men hur mkt kommer att finnas kvar då liksom!?
  • Lejån
    Lalalong skrev 2010-01-19 17:25:38 följande:
    Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44? Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte. Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
    Grattis till lilla lillasyster! Här hade de rea på småiskläder på babyland, men vet inte om alla babyland har det dock...
  • Lejån
    puh fantast skrev 2010-01-20 08:38:40 följande:
    Åhlens i Örnsköldsvik har börjat med halva reapriset. Men de håller på att bygga om så de kanske vill bli av med så mycket som möjligt.
    Ot, men ska de bygga om IGEN!? Tycker de nyss har gjort om.
  • Lejån
    Snorky skrev 2010-01-20 09:48:30 följande:
    det är bara på kläder o skor... på leksaker, husgeråd etc brukar de typ aldrig ha halva reapriset på... isf max 30 % på rean.
    Förra januari hade de halva reapriset på leksaker "hos oss". Jag shoppade julklappar i mängder.
  • Lejån

Lyckades shoppa nåt riktigt roligt ikväll...

Drak-pyjamas till lilleman med luva till, den är ju rätt ny... tror att de hade sålt slut på alla utom två eftersom den hängde på rean, så de knep jag.

• Lejån

Inväntar också COOP, finns en del smått och gott där.

• Lejån
    xmari skrev 2010-01-26 20:17:21 följande:
    Inte halva på halva men 50 % på allt... pippilotta.se . Kanske någon som skrivit tidigare men men. Fyndade en ny skötväska bl.a.
    När ser man rabatten?
  • Lejån

men varför har inte vårt COOP halva reapriset för. *surar* Vill ju fynda skor!

• Lejån
    Alexi skrev 2010-01-29 21:35:05 följande:
    jag var på Coop i Arninge idag, jättedålig rea, en del vanliga kläder och skor men jag var ute efter ytterkläder och alla stövlar, regnkläder osv var undantagna från rean.Däremot har jag tokshoppat på Lindex i Arninge + Kista idag, 50 procent på reapriset, köpte galonkläder, fodrad galonjacka, gummistövlar, lite tröjor, höstjacka mm.
    Fortfarande inte halva reapriset på Coop va?
  • Lejån
    Alexi skrev 2010-01-29 21:58:28 följande:
    Jo, men det fanns inget roligt att köpa så det hjälpte inte...
    Men, det hade de inte i tisdags. Rävar!

Men var det inte på alla rea skor?
  • Lejån
    Alexi skrev 2010-01-30 13:17:30 följande:
    Jo, de hade rea på en hel del skor, ej gummistövlar och liknande, men jag skulle inte ha det så jag tittade inte närmre.
    Var där idag och det var ju endast några damskor som det stod "upp till 75%" på, inget annat. Snålt!
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 20:00:09 följande:
    håller med om att Lindex rean var sämre i år...annasr har jag fyndat stora påsar med kläder, i år har det blivit lite men inte mkt alls...bästa fyndet är nog faktikst Fix jackan som jag hade lite ångest för i fredags, den hade A på sig idag och den är SÅÅÅ fin!  Jättefin blå färg.
    Ja den blå är verkligen fin! Jag velade mkt om jag skulle ta den eller den gröna till lilleman, men storasyster fick avgöra och då ville hon vara lika så då blev det grön.
  • Lejån
    zasata skrev 2010-01-30 22:33:03 följande:
    var fick du tagi dom jackorna? *letat*
    Verkar som om de butiker som inte haft så många kvar har reat ut dem, men de med många kvar verkar ha skickat dem någonstans eller gömt undan dem... Helt borta är de iaf från butiken här, och de har inte reat ut dem.

Tur det finns fler butiker.
  • Lejån
    TeDrickaren skrev 2010-01-31 17:07:13 följande:
    HIittade dem på Eriksberg(göteborg)Idag fyndade jag två termobyxor i strl 86 och 98.Nu fattas bara ett par svarta termobyxor i strl 86....någon som vet var man kan få tag på dem?
    Är det de med hängslen?
  • Lejån
    TeDrickaren skrev 2010-01-31 17:52:21 följande:
    Japp, svarta så står det fix längst ner på benet!
    Jag har sett dem i 86 på två ställen här, men det hjälper ju knappast dig... Jag letade dem också men i större storlek och hittade bara små.
Svar på tråden Halva reapriset!!!