Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata
    Pallas skrev 2010-01-22 17:05:11 följande:
    *snyft* Jag hittar fan ingenting! Antingen asfula grejer eller också kostar de 90 000 bagis från början. Någon som vet något om klädmärket Cross? Hittade jättefina skidset till barnen för 800 spänn, men jag vet inte vad de kostar från början.
    dom är bra inte jättegög vattenpelar så passar bra till lite äldre barn-
  • zasata
    loppa80 skrev 2010-01-23 11:36:29 följande:
    Hej! Vilken superbra tråd ni startat. Har läst ett tag men inte skrivit... Någon som har en aning eller gissning när POLARN O PYRET börjar med 70%???
    kommer dom ha 70%?
  • zasata
    LJ2 skrev 2010-01-23 17:45:20 följande:
    va det halva rea på både katvig o helly hansen med?? jag va på lindex idag, 2 för 1.. lite tomtedressar o pepparkaksdressar o så pyjamas, kalsonger o trosor åt mina bråkstakar här hemma =)) o så en del till ord pris.. *fy mig*
    30%
  • zasata
    TeDrickaren skrev 2010-01-23 19:27:25 följande:
    Något som sett om de har Pippi påslakan på Åhlens?? ev till halva priset?
    dom finns, men inte på rea. var i nordstan igår, dom rerar aldrig pippi sa dom
  • zasata
    AochJsMamma skrev 2010-01-23 21:50:43 följande:
    köpte du något? faktum är att jag fick sakerna på halva reapriset, de hade märkt sakerna fel (var där när de öppnade) men var sjyssta o lät mih få det till havla reapriset ändå... så ett helly hansen regnställ, två katvig velour jackor samt två katvig velourbyxor för 795 kr ca... bara regnstället kostar ju 600 spänn annars så jag är nöjd..  
    shysstm HH fick jag halva på, sen var det lite kvqtig halva när jag var där men mkt varp å 30% så skippade det.
    köpte tre grejer. spana i bloggen i shopping kategorin.. fick tag i en body jag villat ha länge med från how to kiss a frog, var där för ca 2 veckor sen, men då såg jag den inte alls och nu fick jag syn på en på 50% på rean
  • zasata
    Skytten75 skrev 2010-01-29 10:07:58 följande:
    Tips: outlet på barnkläder bla. levis, pippi. Denna helg lördag 70% och söndag 80%. Åbäcksgatan 6, MÖLNDAL. Öppet: 10-15.
    vart ligger det? nu på lördag? i morgon? vilka har det?
  • zasata

var ute på den 70% idag, fanns inte mkt kul..
    köpte en tjocktröja från levis och ett par tajts från danska pippi till tjejen, och overall från pippi till sonen. strax över 300kr så var ju bra
    jag har spanat in en röd fixa jacka på tradera, dom 3 i 1. *vill och ska ha* men finns två ute, skall man ha 98 eller 104? hur är dom i stl?

• zasata
    TeDrickaren skrev 2010-01-30 18:57:46 följande:
    Beror på hur stor barnet är, har en i strl 98 som passar vår 3åring, flicka 98cm lång 14,5kg, finns rymd kvar i den. Själv fyndade ja två 3 i 1 på lindex till våra tvillingar i strl 86, bara termobyxa som fattas....
    var fick du tagi dom jackorna? *letat*
Svar på tråden Halva reapriset!!!