Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

Halva reapriset!!!

Lejån skrev 2010-01-30 23:08:42 följande:
    Verkar som om de butiker som inte haft så många kvar har reat ut dem, men de med många kvar verkar ha skickat dem någonstans eller gömt undan dem... Helt borta är de iaf från butiken här, och de har inte reat ut dem. Tur det finns fler butiker.
    fanns många i kållared, men inte på rea
  • zasata
    HN79 skrev 2010-01-31 18:34:43 följande:
    var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.
    härligt, vad va det för rabbat då?
  • zasata
    Lalalong skrev 2010-02-06 10:03:15 följande:
    Nä, den var på Baby, så den fanns väl upp till 80 eller 86... Fanns bara 74 och 80 kvar nu på rean. Den andra duffeln dock (med typ mocka.. äkta vet jag inte, men) var på snäppet större barn. Så den köpte jag i 104 till Klara.
    dom är så fina, hade förra året till dottern i år är det en från Zara, som hon vägrat ta på sig, vägrat prova-- jippie.
  • zasata
    Greksmurfen skrev 2010-02-11 10:36:21 följande:
    ringde kosta men de ska inte få dit ngn leverans förrens i mars av pop ytterplagg etc... =S
    Inte så konstigt? snart sälj stop, sen skall allt inventeras, skickas, packas upp, tar 2-3 veckor
  • zasata
    LindaPalm skrev 2010-03-03 21:00:42 följande:
    Har för ett par veckor sedan fyndat massor av billiga leksaker på Maxi, nu finns det inte mkt kvar men det som är kvar säljs ut ännu billigare. Köpte en käpphäst med ljud för 30:- till ett två årskalas och 40cm stora gosedjur (elefanter) för 10:- Pysselset säljs för 29:- Kika där
    vilken maxi då?
  • zasata
    passau skrev 2010-03-09 13:23:55 följande:
    om ett tag går tråden ut, skall vi göra en ny och hålla liv i den tills det blir tokrea igen eller ska vi vänta tills det är dags? har för mig att  d e halva rean på lindex emellan dom stora reorna... ifs
    kan väl nästan vänta och bara ha lindex tråden? om du vill ge mig den ;)
Svar på tråden Halva reapriset!!!