Bra första pipmugg?
Lillpysen ska lära sig dricka ur pipmugg tänkte vi, har ni några förslag? Vi har en MAM pipmugg som är bullig och med handtag men den funkar ju inte! Jag själv får ta i så jag blir blå för att det ska komma något vatten.
Lillpysen ska lära sig dricka ur pipmugg tänkte vi, har ni några förslag? Vi har en MAM pipmugg som är bullig och med handtag men den funkar ju inte! Jag själv får ta i så jag blir blå för att det ska komma något vatten.
Jag tycker oxå det är svårt att hitta bra pip muggar. På endel finns det som en ventil som man ska lyfta har du kollat om den har de?
Hmmm annars har jag tyvärr inget mer tips jagar själv så puffar åt dig iaf.
Eskas pipmugg tycker jag är väldigt bra. Den har vi köpt och hon dricker som aldrig förr ur den
Nu har de ju också "piffat" till motiven också. Jättesöta muggar och nappflaskor!!
Kram Linda
Ok, va bra! Fler förslag?
Jag tycker ju att Tupperwares mugg är jättebra. Den pipen är gjord av silikon, så den är lätt att lära sig dricka ur.
Jag tycker tupperwares pipmugg är överlägsen. Den är gjord i mjukt gummi, så den behöver man inte ta i så mycket för att det ska komma vätska ur hålet.
Enda "problemet" är att Samuel har lärt sig att det sprutar ut vatten i lufthålet om man blåser i muggen istället för att suga...
//S
Håller med om att eskas är bra.
Tupperware? Ok. Var finns de att köpa någonstans?
Avent har vi haft i alla nappar! Kanon nöjd!
Vi har 2st mam... www.bambino-mam.se/show.php
Enkel och perfekt!
Har en esska oxå, men den har inga handtag oc jag tycker ventilen är dålig på den
Jacob älskar sin Tupperwaremugg.