Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
Ogift fru: Han såldes för att han var för busig för ridskola just under hoppning. Hoppningen går kanon! Men tyvärr inte galoppen Ska prova din modell men snodden först. Tack!
cajsasmamma: Han har gått max 2 lektioner om dagen och 4 dagar i veckan. Och då mest skritt och travgrupper. Kraftfoder får han inte. Ny sadel är på gång men denna klämmer inte heller enligt sadelutprovaren men det är andra ponnyns sadel.
dotterns blogg om ni vill se honom:
borisochbebisochjag.blogspot.com
annars så ha H***s en slags grästyglar som ska hjälpa mot små bockare, har dock aldrig använt dom själv ...
Hejsan i tråden!!!
Idag har det ridits på mina hästar. Min kompis E var o prova Rotterdam som hon ska ha på montekursen , honn sköte sig helt bra ;)
Och ha jag en American Curly på uppfostran här, den red en tjej som har hängt i mitt stall nu i 9år. Och ojoj vad han är envis men M är mycket nvsare...
Här har vi gått omkull i ett dike idah...
...roligare saker har jag ju gjort förr men både jag å M klarade oss bra, men hon fick simam upp ur snön i diket...
Ett rådjur kom i världens fart ut hoppandes ett par meter framför oss och M flög rätt upp iluften och landndade en meter åt sidan, på kanten till ett dike som man inte såg för all (j*la f********e s**t) snö!!! Så hon kanade den med mig på och där blev vi fast tills jag hade lyckats pulsa mig upp i snön på traktorvägen igen och drog upp henne, tack gode gud så tog hon det hela med ro och vi båda klarade oss oskadda men nu får det f*n bli paddocken (om traktorn kommer till att ploga alltså eller åka till ridhuset varje kväll tills att all den här (j*la f********e s**t) snön har försvunnit!!
Ts mamma; tur att det gick bra för både dig och hästen.