Viktproblem
Fler med viktproblem som måste gå ner en massa i vikt??
Som kanske vill stötta mig...
Fler med viktproblem som måste gå ner en massa i vikt??
Som kanske vill stötta mig...
Här har du en som kämpar!!! väger 120kg och måste ner en del för att få äl eller pergotime....
Jag väger 98 & är livrädd för att passera 100 strecket, varje gång jag har fått hjälp & blivit med barn (4 positiva test, 3 underbara barn) så har jag vägt 89 kg.) Så jag måste ju ner minst då 9 kg, men det är supersvårt..
+ att jag har sockerberoende.. Har pcos..
Hur gör du för att gå ner??
Här är en till med en massa kilos övervikt! Hänger gärna på här eftersom det är en kamp. Just nu försöker jag gå ner i vikt med hjälp av kalorifattig kost.
Jag skulle också gärna vilja hänga på. Fick min PCO-diagnos i november. Har funderat på att börja med Metformin men min läkare sa att man mådde dåligt av dem så jag vet inte än. Är också sockerberoende.
Jobbigt är det iaf.
jag rekommenderar lchf-kost, det låter omöjligt men fungerar för nästan alla. Ska vara bra för fertiliteten också.
ca 6 kg på 1,5 månad. Och genom att äta god och fet mat toppen hehe... det tar ett tag innan ens hjärna ställer in sig på att fett är bra och så tar det oftast 1-2 veckor innan kroppen "avgiftat sig" från kolhydrater men sen mår man toppen!