• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Smaskens!!
    Ha det gott!!

Jag köpte med smörgåstårta hem för att fira!
    Och snart kommer svärmor så då blir det en vända till!

• Zeke sur

Jag räknade lite förut!!

Eftersom jag sparade 1500:- till självrisken på en försäkring vi inte hade.
    Och sedan sparade kostnaden för en ny ring när jag hittade den.

Borde jag då inte få 1500 + ca tillverkningskostnad av vår gemensamma ekonomi och köpa leksaker eller annat roligt för?!?!?!?

• Zeke sur

Nu blir det tårta!!

Höres senare!!

• Emm73

Hej på er!

Är det träff på gång imorgon? Hoppas ni får en underbar dag!!!!

Vi ska med några kompisar på julbord på en FIN restaurang imorgon, får se hur vår lilla M hanterar den saken Vi har ju varit på fika och lunch många gånger med henne men detta blir lite annorlunda...

Såg att ni diskuterade julklappar några sidor bakåt i tråden... Vi brukar definitivt inte vara ute i speciellt god tid, men i år ser det att gå som på räls med julklapparna!!! Utom min pappa som är familjens absolut svåraste fall... Tips emottages med tacksamhet!

Ha en skön helg allesammans!
    Kram

• Hstintan

M gillar säkert att gå på fin restaurang. Vem gör inte det?

Har själv klarat av mitt första julbord. Och det var så gott! Älskar senapssill. Äter mig mätt på sill så det varma får vara. Men sen finns det ju alltid en liten plats för godsaker också. Fast du får väl ingen nubbe till sillen antar jag.

Hoppas att ni får det trevligt.

Nu ska jag umgås lite här hemma.

Kram

• Zeke sur

Julklapar är alltid svårt!

Kanske ett SUDOKU - SIFFERKORSORD spel från Hobbex.se för 149 kr ?!?

• Java

TACK Zeke, det får det bli till pappsen han är just en sådan siffernörd som älskar sudoku.

• Majblomma12

Det kanske vore nåt för min forskarpappa också?

• Majblomma12

The Shawshank Redemption börjar nu på kanal 1.

Svar på tråden Dansar med vargar!