• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Alla bebisars rumpor kanske inte är lika
    Så vissa blöjor passar på vissa rumpor

• Emm73

Blöjsnack ja... smaken är väl som baken Det gäller nog att prova sig fram, men speciellt den första tiden tycks olyckor vara oundvikliga. Hade gärna provat även Willys blöjor, men det har vi tyvärr inte tillgång till här i ert östra grannland!
    Java Hmmm, i början hade vi nog en förbrukning på upp till 15 blöjor per dag i värsta fall... Nu har det minskat lite.

Vi har lite halvdystert väder här idag, men om en stund ska jag ta med mig dottern och gå ut en sväng.
    Kram på er alla

• Grisen81

märkte att det gick över 2 paket blöjor här i veckan.. dyrt blir det!!!!

Amadea: ja det är nog så att alla rumpor är olika

• Amadea

Hm ja grisen du lär ju förbruka lite fler blöjor hemma hos dig... typ dubbelt så många
  • Zeke sur

2 pkt /vecka a 70 st delat på 2 kultingar blir ca 10 om dagen?!?!

Usch och fy!! Jag var nog mer inne på ett par/dygn

• Grisen81

zeke sur: ja det blir nog ca 10 per dygn.. de kissar och sen byter man, då bajsar de direkt efter osv...De bajar lite oekonomiskt

• Majblomma12

Så stack gråpälsen just när jag loggade på...

• Amadea

God morgon!
    Tog sovmorgon i dag
    Ska sedan sluta tidigare i dag oxå

Här har det inte varit livat i går
    Vart är alla??

• Amadea

Här kan man tydligen surra fritt för det finns ingen annan här alls.
    Åt min 1:a semla i dag Sånt blir man glad över.
    Än så länge tänker jag inte bry mig om figuren men förhoppningsvis så ska väl Mini
    komma ut snart & jag kanske kan få börja fundera på vanliga kläder igen.

• Amadea

3 platser till 2900 hos mig!
    Nu går jag hem från jobbet för i dag
    Ska till BM nu & kolla blodtrycket

Svar på tråden Dansar med vargar!