• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

ok, kanske inte som din ring....men som FP:s dildo? ursäkta jag har tagit ett glas vin, så jag kunde inte hålla mig!!!

• Zeke sur

Den må vara värdefull men inte i 18 k

• Fiaflopp

Gomorron mina vänner...
    Här sitter jag och kan inte sova längre nu,somnade kl 20 i går tror jag av febern...
    Vakna någon...hihi

• Majblomma12

God morgon!
    Dags för kaffe, så en lite tur till spegeln och målarpytsen, och sen beger jag mig. Åh, så mysigt, Skannsen...

• Liten Leo

Japp! Snart syns vi! Ska äta lite frukost nu och snygga till mig jag med... Var ju uppe i natt och åt lite också. Jag är vanan trogen att nattäta numer...

på er!

• Java

Just hemkommen från en KANON date med krakarna det var så trevligt att träffa er!! Kallt, men med många fika och mat pausar så fukade det ju perfekt! Daten får 5 av 5 möjliga poäng!!

Nu väntar jag på middagen. Maken står i köket och kokar gryta. Till sin hjälp har han Hugo. Han sitter och glädjetjuter i sin barnstol. Är så glad och pigg! Kan det vara fär han fick sitta i LL:s knä montro Själv har jag precis fått ett glas vin. Sicka pojkar jag har

Hur hade ni det på Liseberg?

Många kramar

Svar på tråden Dansar med vargar!