• Majblomma12

Dansar med vargar!

Java, är det ni som ska stå för julen i år? Kommer familjerna till er?

Sambon har lovat att jag ska baka bröd till svärmor som ska ha julknyt i kväll. Jättekul, när jag känner mig så pigg och fräsch. Dessutom kommer varenda jävel att vara på min mage och inspektera. Vill helst bara fly hela skiten!

Tycker/tyckte aldrig ni att det är/var jobbigt med alla inspekterande blivkar? Jag har ju inte varit en bättre kålsupare själv, men ändå. Igår, när jag avr förbi jobbet, sa flera att jag blivit så rund och såg så grvid och frisk ut. Jag är INTE firsk och hur kul är det att få höra att man blivit rund.

• Majblomma12

"Glida omkring!" Känner man Java rätt är väl "buldozra sig fram" bättre uttryckt?

• Majblomma12

Nej, jag tycker folk borde fatta det. Själv har jag alltid sagt till gravida att jag tycker de är vackra och bär på ett mirakel. "Du börjar allt bli bra rund i kinderna". VA! I v.16!!!

• Majblomma12
    Du minns vad jag sa då du kom farande runt hörnet av Duka - "den här stan är inte stor nog för dig". Du är en amazon, honey!
  • Majblomma12

För att du kom med vagnen i hösta fart, och slog ut med armarna och ropade "gummaaaaaaan" så det ekade över hela torget! Skrattar fortfarande åt alla vådliga färder och våldsamma tvärstopp Hugo fått utstå i sin vagn! Han är en cool kille, han!

• Majblomma12

Smygfikade! Det fikas en del på hennes jobb. På tal om, nus ka jag sätta på kaffe. Strax tillbaka.

• Majblomma12

Det är en inte helt osannolik teori.

• Majblomma12

Definitivt. Och jag jobbar egentligen som reseförsäljare. Specialitet: klagomuren.

Svar på tråden Dansar med vargar!