-
Vad kan vara viktigare för Pavan än att snacka med sin varg, då hon ändå är online?
-
Usch ja. Jag måste göra det mesta i morgon,e fter jobbet. Ut bland alla andra hundra miljoner. Har inte sprungit i sista sekunden på flera år, men nu eftersom jag avrit så hänig och sjuk, har jag inte orkat.
-
Blä. Jag brukar som sagt vara klar i början av dec. Nu pratar vi inte mer om det, då blir jag ännu mer stressad.
-
Usch! Gräsligt!
Nu ska jag kika lite tv, sen blir det sängen. Ska upp och jobba i morgon. Kram och god natt!
-
Hej...
Skulle just titta in till er för att önska gott nytt år, när jag återigen lyckades dra ut en kopp kaffe över hela mattan. Så nu måste jag försöka tvätta bort fläcken till middagen i kväll. Hur jävla klumpig kan man bli? Ytterligare en biverkan som gravid = huvudet under armen.
-
OJ!
Fp, det där lät ju oroväckande. Nu blir jag nervös... -
Ja, jisses!
-
Hej allihop!
God fortsättning!
Hoppas alla haft ett fint nyår.
Vi hade det lugnt och trevligt och lyckades få till en riktig gourmetmiddag i vårt kök. I detta fall stämde inte uttrycket "ju fler kockar..." för vi var tre och samsades utmärkt.
Jag mår äntligen bra efter allt som varit. Styrkan har återvänt. Underbart. Just nu är det roligt att vara gravid.
Tog ett beslut under julhelgen att trappa ner på mitt sufande, och oj så kreativ och energifylld jag känner mig. Har hunnit läsa massor, sett film och lagt pussel. Så jag tänker fortsätta min ransonering till max en timme surf om dagen, oftast betydligt mindre. Men skulle man ramla på några glada som är online vill man ju inte vara för begränsad.
Angående Lehens inlägg: Jag håller inte med, jag tycker fortfarande vi har en glad och trevlig stämning i den här tråden, och jag förstår inte heller inte vad Lehen menar då hon skriver att hon inte fått svar. I själva verket har jag vid flera tillfällen svarat eller ställt följdfrågor till just Lehen men inte fått nån respons på mina inlägg/frågor av henne.
Ofta är det så att folk kanske kommit igång med ett "snack" härinne. Hoppar man då rakt in och börjar skriva om helt andra saker kanske inlägget "försvinner" mitt i kacklet. Det händer nog oss alla att vi inte alltid får svar när vi kanske förväntat oss det. Men det bekymrar i alla fall inte mig - folk hinner logga ur eller har inget att säga om det man just plitat ner. Det är trots allt frivilligt att skriva, och inte ett tvång att svara på allt som skrivs härinne. -
Que?
-
Hej alla vänner, och god fortsättning på er!
Hoppas alla fick ett fint nyår, oavsett om det blev party eller inte, och att ni alla mår bra och ser fram mot året med positiva känslor.
Stintan, välkommen hem!
Provade du att spela Sims? Tycker det verkar ganska kul, faktiskt. Funderar på att skaffa och skapa mitt eget Sunnydale, komplett med Buffy och Spike, så klart.
Zeke och FP, alla mina tankar har ni, ska ni veta. Ofattbart att ni inom en månad ska bli föräldrar. Önskar jag fick vara en fluga på väggen i förlossningssalen för att se när vår varg håller sin klimp i armarna för första gången. (Snyft)
Sammet, jag måste också inhandla ny BH. Tänker satsa på en minimizer, om det ska fortsätta så här...
Pandy, jag har redan lagt upp en plan för träningen efter birth. Har perfekta promenadavstånd till min far (som är pensionär - 50 min.), min systers jobb (50 min) och hem (20 min), min mors jobb (30 min) och min bästa vän (30 min) så jag borde kunna gå mig i form, om jag lägger manken till.
Nu ska jag och sambon dricka morgonkaffe, sen ska jag fortsätta på pusslet jag fick i julklapp. Ha det bästa, vänner!
-
Jag är här - men måste logga ur nu, för jag ska på stan innan jobbet. Ha en bra dag. Kram
-
Så stack gråpälsen just när jag loggade på...