• Majblomma12

Dansar med vargar!

Gråpälsen som inte ens kikade in här igår, fast han VISSTE att vi var online. Satt här och väntade, förgäves! Hrmf!

• Majblomma12

Grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls!

(Amaedea, längden på fikapausarna kan emellanåt vara upp mot en timme - och ja, jag har klockat dig!)

• Majblomma12

Hej Fia!
    Hur är läget?

Amadea, vad ska jag skylla på? Tror det snarare är många timmar vid datorn och försök att vara snabb på tangenterna för att kunna babbla med er som gör att visssa inlägg är ett samelsurium av felskrivningar!

• Majblomma12

Glädjs gör jag, Fia, men inte åt graviditeten utan åt det väntade barnet. Jag är van att vara stark, tålig och tuff, då är det inte så lätt att plötsligt bli en klen sjukling.

• Majblomma12
    Kom på en sak, nästan alla har ju börjat jobba när jag får. Vem ska jag hänga här med då? Pricken, när börjar du jobba heltid? (För då ser man dig mer, när du ahr BREDBAND! )
  • Majblomma12

Tjoho! TJATA! Säg att det är en galen åsna på FL som vill ha sällskap och fixar han inte nät kanske hon kommer och våldsgästar var och varannan dag i stället.

• Majblomma12

Vadå? Jag har önskat mig en bebis som sover på nätterna, får mat och sen underhåller sig själv i babygymet. Komer det inte vara så, menar ni?

• Majblomma12

Java, med min skitlön tycker jag jag kan unna mig att logga in på FL från jobbet nån gång i veckan. Skulle de uppvärdera mitt arbet lite så hamnar saken i ett annat läge.

När jag jobbar "vanligt" skulle jag aldrig hinna det, men när jag sekreterar och har lugnt händer det då och då. F.ö. så har vi inte personliga datorer så jag tror inte de kan se vem som gjort vad på nätet på vår arbnetsplats.

• Majblomma12

Hallå?

Alla är online, men ingen är här?

Svar på tråden Dansar med vargar!