• Catrine

Ystad-tråden nr 18

Här är tråd nummer 18

• Svar på tråden Ystad-tråden nr 18
  • Förväntansfull0406

Hej på er. Här sitter jag me hemma med en tjej som haft feber inatt. hel skumt! hon är ju inte sjuk alls.

Men nu är det fredag, härligt!!

Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100729
  • Catrine

Vi skiter i att vi är sjuka. Så länge vi inte har feber så får vi gå på att vi är okej. Men det är synd om Sara och Maria som är genomförkylda och måste gå på dagis. Men dagis lovar att ringa om det blir tufft på eftermiddagarna och då hämtar jag dem tidigare.

• Förväntansfull0406

Nu ska jag snart köra och lämna Albin på Nattugglan, det känns inte bra alls men det är bara en helg som tur är. Hoppas allt kommer funka bra där i em.

Ha en skön helg på er alla!

Mina hjärtan Julia Albin Bebis Bf 100729
  • orzia1
    Fam Vollmer skrev 2010-04-14 11:37:48 följande:
    MariannenallegubbenCatrineEvaJulia (Orzia)Malin VollmerAntar att listan skulle se ut nått sånt här.Här följer lite datum förslag så tar vi när så många som möjligt kan.15,16 maj......hmmmmm blev visst inte så många förslag. Men detta är om det bara e en helg som gäller annars kan vi ju kolla om det passar bättre en dag mitt i veckan.
    16 maj passar mig bäst, men även en vardag em/ kväll kan funka
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • malme73

Grillning hos Fam Vollmer 15 el 16 maj. Jag skriver in Jessica då jag träffade henne på Mc Donalds och hon har Don den helgen så det passade henne me.

Marianne
    nallegubben
    Catrine
    Eva
    Julia (Orzia)
    Malin Vollmer
    Jessica

Hoppas de e bra med Er alla... kram

Mina älsklingar M S F
  • malme73

En trevlig valborg önskar jag Er, även om det regnar så har vi sol i våra hjärtan

Kram Fam Faderberg

Mina älsklingar M S F
  • snuanh

Hej!

Länge sen man var här. Hoppas att allt är bra och att ni får en fin Valborgshelg. Själv har man vabbat i två dagar nu, men nu verkar M vara på bättringsvägen.

• Cilija
    snuanh skrev 2010-04-30 19:41:12 följande:
    Hej!Länge sen man var här. Hoppas att allt är bra och att ni får en fin Valborgshelg. Själv har man vabbat i två dagar nu, men nu verkar M vara på bättringsvägen.
    skönt d, vi trodde wilmer va på bättrings vägen i morse, vakna glad, pigg o endast 38.3 men nu e den uppe i 39.9.

feber sen i tis eftermiddag (kl17) hostar, förkyld. virus hit o virus dit. känns som han ofta är sjuk!!!! såååå trött på d. e han inte feberfri imorrn inget dagis på måndag. o han behöver nog ändå en dag xtra för o vila upp sig. bara ringa dr igen o be om läkarintyg.... suuuuck.

Hoppas ni andra mår bra!!!

Kram
  • snuanh

Stackars Wilmer hoppas att han blir frisk snart lille killen.
    M är frisk, men nu i kväll så var det Hs tur, så det blir till att VABa i morgon också.

• Fam Vollmer

Ted som ska vabba här hos oss idag. Dante har haft feber sen i torsdags kväll håller tummarna att han e feberfri idag så allt kan va som det brukar imorron.

Svar på tråden Ystad-tråden nr 18