Ystad-tråden nr 18
Här är tråd nummer 18
Här är tråd nummer 18
Jag har en sjuk gobbe här... som jag inte ska vabba för.
Sitter och väntar samtal från Lunds käkcentral. Ska dit med min onda tand. Eller som dom döpt den till spöktanden.
Härligt med vårvädret vi fått...
kram från mig
Nu är det min tur att tycka synd om alla er sjuklingar. Jag känner verkligen med er. Hoppas att ni kryar på er och att vi alla får värmande solstrålar på oss så att alla infektioner försvinner. (Fast i denna blåsten tycker man att det kunde göra det ändå....)
inget hos oss denna helgen ff sjukdomar + dåligt väder + att ted ska jobba natt. Får försöka få ihop det en annan helg istället.
Tittar in.
Trist med alla sjukdommar, vi är friska, vågar väl knappt säga det!!! *ta i trä*
Varit och lämnat Wilmer hos mormor o hennes "gubbe" han ska sova där inatt vi ska på 40 års fest. ohh hoppas det blir kul. Längesen man va iväg känns d som, mest sjukdommar som hägrat så ska bli kul med vuxen tid... :o)
Tänk, på tisdag fyller Wilmer 2 år, 2 år. var tog tiden vägen? han blev ju nyss 1.... gah vill bara stanna tiden ibland...
Kram på er alla. o ha en skön helg!!!
e d sommar uppe håll här eller det finns en ny tråd???
cilija: Vi har flyttat till Facebook! Har du konto där?
ja det har jag.... cecilia rasmusson heter jag, har ni nån grupp, har missat det men kollat in här hela tiden o ingen skrivit!!! inte undra på!!
Jag har oxå undrat. Jag har oxå facebook och vill gärna vara med om jag får.
texel: Du är säkert redan inbjuden - det var cilija, men hade missat bland annat skräp bland inbjudningar...
Jag hänger också gärna med. Lite mer aktiv på facebook än här numera