Fulaste namnet?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Några har nämnt typ Cassandra. Det tycker jag ändå är helt okej om man jämför med Cazzandra, Izabell, Melizza osv.
Tor-Ulrik och Gurli är för övrigt de fulaste jag vet...
Novalie är så fruktansvärt fult alltså. Världens WT-varning!!
Berit är nog det fulaste av alla fula flicknamn. Jag fullständigt avskyr det.
Namn som har stigmatiserande betydelse tycker jag man ska undvika, t.ex. Urban, Sixten, Dick, Gun, Marica, Malin, Ninja, Fanny.
Namn som Tindra, Nova, Cassandra, Kimberly, Liam, Kevin och alla -y namnen (Tommy, Sonny, Ronny ... ni vet) är också vedervärdiga. De är hemska som de är, men blir ännu hemskare om de "dekoreras" genom att stavas med z, h eller c på olämpliga ställen. *ryser*.
Clarence är inte så gulligt heller!
Namnet Tindra trodde jag många tyckte om. Undra varför jag fått för mig det?! Men enligt många i tråden röstas det bort fortare än kvickt...
Det finns ju så många fula! Jag är verkligen inget fan av Kevin, men det fulaste jag sett var när personen döpt ungen till Chewin...första gången jag läste det blev det "Tjuuiin". Annars är det nog som ni andra redan radat upp....Tindra, Engla, Cassandra osv.
Rolf eller Ralf! Annars är jag extremt intolerant mot alla "amerikanska namn" ex Dylan, Melissa och namn där man sätter Lee på slutet.