• nevadita

    IVF; gravid- o bebistråden fortsätter...

    Här fortsätter vi umgås.

    Någon har fått sin liten
    Några är gravida.
    Andra kämpar på.

    {#lang_emotions_heart}Men i denna tråden tycker vi om varandra oavsett var i livet vi är{#lang_emotions_heart}

    kämpartråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m48636361.html

    lista: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49590264.html

    fikatråd: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49139699.html
    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-28 19:36
    SENASTE MEDLEMSLISTAN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51644760.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-29 09:00
    FIKALISTAN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51802008.html
  • Svar på tråden IVF; gravid- o bebistråden fortsätter...
  • nevadita
    bullen: wiiii, snart bebis spännande!!! FruH: njae alltså, carlsberg ska vara redig öl och inte lättblask (har provat den på ICA eftersom jag jobbar där och var med att bygga om hyllan - måste ju kunna tala för varorna)

    matmonsterbebis har nu ätit i en och en halv timme och somnade vid bröstet - när jag lade ner henne i vagnen sov hon i två minuter och är nu vaken igen och smackar.... suck... får se om jag kan lura henne med napp eller nåt

    KRAM!
    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • mulan
    Bullen73 skrev 2010-01-12 12:14:52 följande:
    Litet kort egoinlägg från en som inte har varit aktiv här på ett tag:Vattnet gick i natt, inga värkar, men åkte in till östra för koll. Så snart kommer vår bäbis!!! Blir igångsatt senast torsdag om inte det kommer igång av sig själv innan. Så spännande. Försöker vila lite nu innan och jobba... finns mer att läsa i bloggen Kram till alla!
    Grattis till att startskottet har gått. Hoppas att bebisen nu är på G eller kanske redan ute
    Andra delmålet (nyår) har passerat. 4 veckor.
  • Höst flickan

    hej vänner
    I da gär det lite aktivitet i vår lägenhet!!
    Hoppas renoveringen nu går fort o fuktmätningen visar att det gått bra att torka upp vattnet.

    en annan fråga, är det fler som är RH negativa här(blodgrupp)?


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • Vädur 78
    Höst flickan skrev 2010-01-13 09:26:11 följande:
    hej vänner I da gär det lite aktivitet i vår lägenhet!!Hoppas renoveringen nu går fort o fuktmätningen visar att det gått bra att torka upp vattnet. en annan fråga, är det fler som är RH negativa här(blodgrupp)?
    Ingen aning, men vi skulle kolla det vid nästa besök hos BM
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan

    har ringt tittutkliniken o bokat om vårt köns ul o 3D ul
    Blir i mars i stället


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • al72

    Hej nu har jag oxså hittat hit, tack för nya tråden nevadita
    Åh grattis bullen snart bebis!

  • Frivolten

    Hej Tjejer!
    Nu har jag oxå hittat hit!
    Bullen, wow! , kul med en TrådBebis!! Håller tummarna!

    Höst, jag är oxå RH negativ!
    Efter att Du fött Din dotter, fick Du då den här sprutan med anti-D, eller är hon kanske inte RH-positiv??

    Annars är allt bra här! Liten sprattlar å sprallar mer än nånsin trots att det sägs att det borde lugnat ner sig vid det här laget. (Är i vecka 34 nu)
    Ska till BM imorgon och är lite sugen på att försöka få ett TUL... Är väl egentligen inte så orolig, men det var ju SÅÅÅ längesen vi va på RUL. Och inbillar mig på nåt sätt att det skulle vara skönt att ha fått se Liten en gång till, att få en kontroll till, innan förlossningen..
    För att så gott det går hålla oron stången under själva förlossningen och bara koncentrera sig på att föda...
    Och sen är det ju roligt att få se Underverket bara!
    Ja, vi får se! Funderar hit å dit!


    (¯`°?.¸♥ Älskade Älskade Liten ♥¸.?°´¯)
  • Höst flickan

    Völkomen AL och frivolten

    Japp, jag fick en spruta, men nu kollar dom tydligen blodgruppen på bäbis i magen..o man får en spruta redan i vecka 28.

    Vad är moderskapsintyg?(måste ha det för att söka hp)

    Kram på er alla


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
Svar på tråden IVF; gravid- o bebistråden fortsätter...