Reflux i urinvägar, njurproblem osv........
Var i Lund igår för MUCG. Gick bra denna gången med bara pågen ville inte ligga hela tiden på britsen så han fick gråta lite :(. Men han överhuvudtaget blev en riktig mammagris som bor på mammas knä så det var väntat (gråt ). Annars gick det superbra jag satte kateter själv på honom vilket var skönt för oss båda. Lillen slupit att någon annan rör i honom , vi båda har slupit vandra på hela sjukhuset och sätta kateter någon annan stans. Gick direkt till röntgen, satte kateter med det samma, in med kontrast, tjufs tjufs med bilder och det var plötsligt färdigt.
Får svar på måndag nu som kommer. Blir spännande faktiskt. Detta var 4:e MUCG Julius genomgått. Han fyller snart 1 år i början av februari. Jag satte mig igår och har räknat att vi var iväg med Julius 41 gång på alla möjliga undersökningar, blodprovstagningar, läkarbesök,uroterapin mm. Räknat faktiskt BVC också då vi var där offta pga hans dåliga tillväxt som var relaterad av hans medfödda besvär. Ja, 41 gång är rätt mycket så föräldarledig var jag bara under augusti då vi var iväg bara 1 gång på BVC. Resten av året var tuff arbete med många resor.
Idag var vi iväg igen på barmottagningen och Julius har fått sitt andra vaccination mot svininfluensa. Så sjukvårdsbesök tar alldrig slut.............
Julius pappa är i vårt hemland hela januari och eventuellt en del av februari så vi är själva hemma och kämpar vidare.
Kram till alla! Tänkte mycket på er alla men har inte hittat till nya tråden. Tack Anna! :)
I