kattislofberg skrev 2011-01-20 11:18:12 följande:
Det är riktigt jävla skitjobbigt.
Åh om man kunde flytta fram tiden.
Kattis! Lider verkligen med er! Men samtidigt är väldigt glad för er skull att operationen är över och förhoppningsvis allt som var jobbigt blir snart över också! Håller tummarna stenhårt för er!
Stolt mamma till två skrev 2011-01-20 20:41:00 följande:
Har inte varit inne här i tråden på evigheter!! Har vi fortfarande inga problem efter att vi slutat med profylaxen, sista ultraljudet visade även att han växt ikapp förstorningen,så det känns bra. Nu är det andra saker som "spökar" istället, alltid är det nått eller hur ;)?
Ha det gött!!
Ni har väl gjört defluxen eller jag är fel? Gud vad roligt för er att alt fungerar utan profylax ! Vad är det nu som spökar?
Vi kan inte komma ifrån den onda cirkeln. Jag är helt slutkörd. Fick gastrit til slut och nu försöker komma igång med lite mat, det gick dåligt sista tiden. Julius har fått 5.e kateter (om jag minnas rätt) ikväll på akuten. Sedan testikel operationen i oktober vi har försökt att kateterisera (RIK-a) honom med 2-4 veckors paus (då fick han bära permanent kateter emmellan) men allt gick åt skogen. Jag vill tro att jag har gjort allt. För 1,5 vecka sen gjorde man cystoskopi igen po honom men där hittade man inga konstigheter så vi enligt läkare skulle kunna kateterisera Julius utan stora bekymmer. Men efter bara en vecka vi har jättebekymmer igen. Ingen kan sätta kateter på honom! Så det blev akuten igen. Vet inte vad jag gör annat än bara hänger på telefonen hela tiden... Jo, jag jobbar ju 100% också. Så en del telefonsamtal från läkarna/uroterapeut kommer till jobbet.
Jag tycker att det är läskigt när min kropp säger ifrån med riktiga magsmärtor att gränsen är över för länge sedan. Och jag vet det också men den onda cirkeln tar alldrig slut. Har väl når där vid bröstet också (mammografi visade ingenting) som jag inte alls gillar då där är väl nåt som jag inte haft tidigare.
Kramar till alla! Och välkommna alla nya! Har läst ikapp ikväll. Det tog lite tid så jag orkar inte svara på frågor just nu men skall försöka så gott jag kan. Bara det blir till nytta för någon.
Godnatt alla!
Milo lillen!

Krya på dig!