Manglar du?
Bor i lägenhet o i vår tvättstuga har de två manglar som väldigt sällan funkar helt som de ska. Min man säger att de är inte så många idag som manglar. Så jag undrar, manglar du?
Bor i lägenhet o i vår tvättstuga har de två manglar som väldigt sällan funkar helt som de ska. Min man säger att de är inte så många idag som manglar. Så jag undrar, manglar du?
Bor i hus och äger ingen mangel så svaret blir nej MEN när jag bodde i lägenhet så brukade jag mangla sängkläder. Det blir ju så himla sköna att sova i när de är manglade.
Bor i villa och äger ingen mangel. Stryker kökshanddukar, dukar och örngotten istället. Lakanen viks endast. Kan dock instämma i att manglade lakan är mycket skönare...
Jag manglar alltid sängkläder. Eller i och för sig inte jag utan utan våran städpersonal som även tvättar åt oss för att jag vill ha det manglat.
skulle aldrig falla mig in: Är dessutom livrädd för mangeln
hatar att stryka också så har typ inga sånna kläder..
Jag manglar både sängkläder och handdukar. Det blir mycket mer plats i linneskåpet av mangling sen är det ju fräschare, snyggare och skönare att sova i än omanglade. Skulle aldrig få för mig att sluta.
Nej jag äger ingen mangel
Bor i villa och har inte haft en tanke på att skaffa en mangel, är det något som behöver strykas så gör jag det. Trodde ärligt talat ingen manglade fortfarande
Manglar inte, bor i villa o äger ingen mangel. Stryka är urtråkigt... Men ärligt talat har jag funderat på o tigga till mig mammas gamla mangel, sängkläderna blir ju väldigt prydliga om man manglar dom! Snyggt o lägga in i skåpen
Nej, det är inte värt den extra ansträngningen.
Nej, men de finns en mangel men jag vet inte om den funkar och jag fattar inte hur jag ska göra. Men nästa gång jag har tvätttid ska jag nog läsa vad som står på instruktionerna och testa
aldrig.det är överkurs tycker jag;)
Röstade JA för när jag bodde i lägenhet med tillgång till mangel manglade jag nästan alltid alla lakan. Nu har vi ingen mangel men jag saknar faktiskt det, lakarna blir så mycket skönare ändå är jag bara 23
Fick en mangel i bröllopspresent och jag älskar den! Manglar alla lakan och dukar!
Nej ... men det beror enbart på att jag inte har tillgång till en mangel.
Nej, vi bor i villa och har ingen mangel (har tyvärr inte plats för en mangel).
När jag bodde i lägenhet och hade tillgång till mangel i tvättstugan så manglade jag alltid lakan och kökshanddukar.
Jag saknar den härliga känslan av att krypa ner i en säng med nymanglade lakan.
Ja, vi bor i hus och har mangel. Det var det första vi köpte nästan då vi flyttat in
Tidigare lånade jag makens farbror som bodde mittemot
Tycker att det absolut är värt det. Mangeln snurrar ju medan du kan passa på att göra andra saker samtidigt. Typ laga mat, städa osv. Och mer plats samt snyggare i skåpen blir det ju
Mera mangel till folket! ![]()
Nej, vi har ingen mangel, men när vi bodde i ett hus det fanns så manglade jag alltid!