• madalen

Brösten "sticks/ilar"

Och om jag nu skulle vara gravid så betyder de att jag är i vecka 4 nu.
    Är de förtidigt egentligen... då..

För mina bröst känns "lustiga" vet inte riktigt hur jag ska förklara dem bara hur känslan är.. men gör liksom inte ont eller så.. men ngt känns i dem.. typ sticks/ilar eller ngt...

Nå??

och när kan det vara tid för att ta gravtest?

• Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"
  • Tuss73

Det första symptom jag hade när jag var gravid var att det kändes som det gör i dina bröst! Testa vetja!!!

• madalen

Okej..
    Ja jag har ju ett CB digitaltest med vecko grej... ska jag? :P

• madalen
    Tuss73 skrev 2010-01-15 21:01:39 följande:
    Det första symptom jag hade när jag var gravid var att det kändes som det gör i dina bröst! Testa vetja!!!
    Vilken vecka var du då i?
  • madalen

men bim är ju den 24januari.. kan ja redan testa?

• ELM A

jaha, ja det är ännu förtidigt...
    Men nu förstår jag inte..skrev du inte att om du skulle vara gravid nu, så skulle du vara i v 4?

• LillSnurr82

Har samma känsla i brösten som du beskriver. Gjorde gravtest i dag som visa negativt. Man kunde ana ett jätte svagt plus, men tror det bara var skugg/spöckstreck. Hade min mens för ca 2 veckor sen men den vara bara i typ 1-2 dar och det var knappt att man kunde kalla den mens då jag knappt blödde alls.

Bara att vänta och se om nästa mens kommer som den ska, annars får jag göra ett nytt test.

Hade missfall i september så min mens har inte vart riktigt som den brukar sen dess.

• madalen
    ELM A skrev 2010-01-15 21:38:36 följande:
    jaha, ja det är ännu förtidigt...Men nu förstår jag inte..skrev du inte att om du skulle vara gravid nu, så skulle du vara i v 4?
    ja jag räknade ut från första mensdagen och då skulle jag va i vecka 4 såfall.. 3+1
Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"